  • Data: 2019-12-13 08:25:53
    Temat: Re: curve+amazon.de
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-12 o 23:07, J.F. pisze:
> [...]
    wszystko poszło gładko. Można więc założyć że karta jest przez amazon zweryfikowana,
    adres nabywcy zgadza się itd. Nawet cashback za amazon został naliczony przez curve.
    oficjalnych curve. Ten sam zestaw z Citi, przychodzi powiadomienie push o płatności,
    ale za moment mail z amazona -płatność odrzucona. W aplikacji curve nie ma śladu po
    transakcji, w Citi też brak śladu.
    > [...]
    >
    > A na bankach mozna ?
    > Chce doladowac telefon Virgin z bankomatu PKObp.
    > bankomat mowi, ze ma trudnosci technizne i nie doladowal.
    > Zmieniam karte i probuje jeszcze raz. Znow trudnosci.
    >
    > W Milku jest obciazenie i wkrotce zwrot.
    > W BNP na apke przychodzi powiadomienie o obciazeniu, a po paru dniach
    > ... sladu nie ma. Cuda.

    No ale doładowania (lub przelewy ekspresowe) to też jakieś fintechy, a
    nie banki.
    Bank tylko pośredniczy.