  • 1. Data: 2003-03-27 11:39:07
    Temat: codzienne odsetki
    Od: "Ewa" <e...@s...com.pl>

    Witam!

    Czy ktoś wie wg jakiego wzoru naliczane są odsetki
    (dla przedsiębiorstwa) w przypadku codziennej kapitalizacji?
    Na przykład:
    przy kwotach od 24749,92,20 zł do 24751,63 zł
    i stopie 3,75% w przypadku salda > 20.000 zł
    dzienne odsetki wynoszą po 0,57 zł.

    Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

    Pozdrawiam
    Ewa

    P.S. Proszę o odpowiedź na grupę, adres e-mail zmieniłam w obawie
    przed spamem.

  • 2. Data: 2003-03-27 11:47:57
    Temat: Re: codzienne odsetki
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Ewa"
    > Czy ktoś wie wg jakiego wzoru naliczane są odsetki
    > (dla przedsiębiorstwa) w przypadku codziennej kapitalizacji?

    ja wiem - dla przedsiebiorstwa tak samo jak dla normalnych ludzi

    > przy kwotach od 24749,92,20 zł do 24751,63 zł
    > i stopie 3,75% w przypadku salda > 20.000 zł
    > dzienne odsetki wynoszą po 0,57 zł.

    za malo danych - 3,75 z pewnoscią jest dla nadwyżki ponad 20k
    a dla kwot ponizej ile?
    najlepiej podaj jaki bank - to znajdziemy
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-03-27 12:01:18
    Od: "Ewa" <e...@s...com.pl>

    > za malo danych - 3,75 z pewnoscią jest dla nadwyżki ponad 20k
    > a dla kwot ponizej ile?
    > najlepiej podaj jaki bank - to znajdziemy
    Dzięki za odpowiedź. W pierwszym newsie trochę nieprecyzyjnie
    się wyrazilam, stąd mój drugi news na ten temat.
    Odpowiadam: do 20000,00 zł stopa jest równa 0%.
    Chodzi o bank Millennium. Numerów telefonów nie można zdobyć
    bo bank zastrzegł sobie i informacja podaje tylko numer infolinii.
    Z automatem trudno się dogadać. :-(.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 4. Data: 2003-03-27 12:09:28
    Od: "Ewa" <e...@s...com.pl>

    Teraz stopa wynosi 2,75%, ale mnie chodzi wyciąg z końca grudnia,
    a wtedy było 3,75%.
    Ewa

  • 5. Data: 2003-03-27 13:32:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Ewa" <e...@s...com.pl>
    > Dzięki za odpowiedź. W pierwszym newsie trochę nieprecyzyjnie
    > się wyrazilam, stąd mój drugi news na ten temat.
    > Odpowiadam: do 20000,00 zł stopa jest równa 0%.
    > Chodzi o bank Millennium.

    ja czekam w Millennium na odpowiedz na pismie na reklamacje w sprawie
    liczenia odsetek - chodzi o to ze udowodnilem im, ze nie zaokraglaja wynikow
    tylko ucinaja do pelnego grosza.

    Nic mnie wiec w M. nie zdziwi - powyzszych wyliczen tez nie da sie dopasowac
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-03-27 13:34:51
    Temat: Re: codzienne odsetki - już wiem
    Od: "Ewa" <e...@s...com.pl>

    Witam jeszcze raz!

    Chyba już doszłam jak to było i jak to jest:
    - do 02.03.2003 do salda 20000 zł stopa była 0,15%
    powyżej salda 20000 zł stopa była 3,75%
    - od 03.03.2003 do salda 20000 zł stopa jest 0,00%
    powyżej salda 20000 zł stopa jest 2,75%

    W każdym razie taka reguła sprawdza mi się na przykładach
    z wyciągów.
    A tak przy okazji, kiedyś, gdy był to Bank Gański stopy
    były podane na wyciągach w postaci małych karteczek,
    a obsługa była miła i kompetentna.
    Teraz wyciągi przysyłają w postaci kilku kartek, za co oczywiście
    płaci klient, a obsługa jest niemiła i niekompetentna.

    Wszystkim, którzy odpowiedzieli na moje newsy i pomogli mi
    w dojściu do formuły używanej przez bank serdecznie dziękuję.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 7. Data: 2003-03-27 13:38:28
    Od: "Ewa" <e...@s...com.pl>

    > ja czekam w Millennium na odpowiedz na pismie na reklamacje w sprawie
    > liczenia odsetek - chodzi o to ze udowodnilem im, ze nie zaokraglaja wynikow
    > tylko ucinaja do pelnego grosza.
    Też to właśnie zauważyłam. Tyle, że przy kwotach, które mnie dotyczą
    nie warto szarpać sobie nerwów. Różnice są groszowe.

    > Nic mnie wiec w M. nie zdziwi - powyzszych wyliczen tez nie da sie dopasowac
    Już doszlam jak to jest, o czym napisałam przed chwilą.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 8. Data: 2003-03-27 14:00:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Ewa"

    > Też to właśnie zauważyłam. Tyle, że przy kwotach, które mnie dotyczą
    > nie warto szarpać sobie nerwów. Różnice są groszowe.

    tak, ale ja to widze w Millenet bo mam kapitalizacje codzienna
    moje 0,5% powinno dawac 1 grosz odsetek dziennie juz powyzej 365 zl
    a tymczasem nawet jak mam 700 zl to nie daja mi tego jednego grosza.

    A przy saldzie 1400 jest 1 grosz zamiast 2 a to jest 100% roznicy :-))

    Poza tym chodzi mi o zasade bo nie spotkalem jeszcze banku w ktorym tak by
    liczono odsetki a troche tych bankow znam.

    Moze to te nowoczesne zagraniczne systemy komputerowe nie umieja liczyc i
    jak Millennium nie umie zaokraglac to BZWBK rowniez ??
    *** blad ***