  • 1. Data: 2003-03-27 10:47:23
    Temat: VWbankdirect i SEB
    Od: "RakS" <r...@N...gazeta.pl>

    Od wczoraj przybyla konkurencja mBankowi i jego Supermarketowi FI.
    Na stronach VWbanku mozna kupic jednostki funduszu inwestycyjnego SEB.
    Szkoda ze tylko tego towarzystwa.
    Mam nadzieje, ze towarzystw bedzie przybywac.

    Konkurencja wskazana.

    Teraz kolej na Inteligo.

  • 2. Data: 2003-03-27 18:56:25
    Temat: Re: VWbankdirect i SEB
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "RakS"
    > Od wczoraj przybyla konkurencja mBankowi i jego Supermarketowi FI.
    > Na stronach VWbanku mozna kupic jednostki funduszu inwestycyjnego SEB.

    A na której to stronie? Bo właśnie się zalogowałem i nie widzę nowych opcji
    w systemie transakcyjnym.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-03-27 20:20:33
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > Szkoda ze tylko tego towarzystwa.
    > Mam nadzieje, ze towarzystw bedzie przybywac.

    Konkurencja?
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=633
    58&t=63354