  • 1. Data: 2002-09-04 13:11:51
    Temat: co zrobi bank - rozwazanie
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.

    Zastanawiam sie, co moze zrobic bank, w ktorym np. mam wziety duzy kredyt i po
    cichu wezme sobie jeszcze jeden (np. w komisie samochodowym skredytuje czesc
    kwoty zakupu samochodu) nie informujac o tym banku. W umowie kredytowej jest,
    ze bank musi byc poinformowany o kazdym innym kredycie. Ale dzis mnostwo
    salonow samochodowych kredytuje przez swoje banki (o ile to sa faktycznie
    banki...) i nie wszystkie siegaja do BIK.
    No wlasnie, jezeli firma nie sprawdza BIK to czy bank w ktorym mam kredyt jest
    w stanie dowiedziec sie o tym (jezeli sam nie powiem...)? A jezeli jest - jakie
    moga wyciagnac konsekwencje? Zerwanie umowy kredytowej? I co - musze wtedy
    oddac cala pozostala do splaty kase (tzn. chyba kapital)?

    Z gory dzieki za podpowiedzi
    pozdrawiam
    Grzes

  • 2. Data: 2002-09-04 19:20:10
    Temat: Re: co zrobi bank - rozwazanie
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > moga wyciagnac konsekwencje? Zerwanie umowy kredytowej? I co - musze wtedy
    > oddac cala pozostala do splaty kase (tzn. chyba kapital)?

    jeśli będziesz spłacał wszystko w terminie to nie zrobi nic - przecież nikt
    nie będzie przeglądał twoich papierów bez powodu

    natomiast bank, który ci udzieli kredytu nie sprawdzając dokładnie zdolności
    kredytowej i historii w bik zrobi błąd - ale to już błąd banku dającego
    kredyt

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-09-05 05:26:20
    Od: Kaizen <k...@k...cracow.pl>

    Piotr Orzechowski wrote:

    > <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > i po
    Jezeli bedziesz mial jakis problem z placeniem i sie dowiedza, moga Ci
    anulowac kredyt i kazac splacic wszystko odrazu. Mozna wtedy z nimi
    dyskutowac, ale to juz nie sa przyjemne dyskusje...

    Dariusz
    k...@k...com.pl
    GG 5358021