  • 1. Data: 2002-09-04 09:02:22
    Temat: Tani przelew w BZ WBK?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Huh - tak sie wlasnie zastanawiam.
    Przelew zlozony 31go (tani). Wykonany 2 go - czyli powinien byc 3go
    wieczorem - no i nie pojawil sie.
    Czyzby wraz ze zmiana TOiP tani przelew bedzie szedl 3 dni a nie jak kiedys
    2??? :)
    akurat nastepny poszedl 3go (idzie do Multi) - wiec bede mogl empirycznie
    sprawdzic.

  • 2. Data: 2002-09-04 18:16:31
    Temat: Re: Tani przelew w BZ WBK?
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    AMRA <a...@a...com> napisał(a):

    > Huh - tak sie wlasnie zastanawiam.
    > Przelew zlozony 31go (tani). Wykonany 2 go - czyli powinien byc 3go
    > wieczorem - no i nie pojawil sie.

    Hmm ... gdybyś złoży w takiej dacie "nie tani" to zrealizowany zostałby
    identycznie, wszak 31 to była sobota, więc może z tanim to jest tak że musi
    się przeleżeć 1 dzień roboczy ? i twój de facto wtszedł 3-go ? No ale brak mi
    badań randomizowanych ;-)) żeby to stwierdzić ostatecznie

    O i to będzie materiał do porównań ;-)

    Sark

  • 3. Data: 2002-09-04 18:20:21
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    Sark wrote:

> [...]
    > jest tak że musi się przeleżeć 1 dzień roboczy ? i twój de facto
    > wtszedł 3-go ? No ale brak mi badań randomizowanych ;-)) żeby to

    Moment... nie tani byłby "realizowany" 2go, wyszedłby 2go, doszedłby 2go
    wczesnym popołudniem...
    "Tani" powinien być "realizowany" 2go, wyjść 3go (ze względu na
    "taniość") i dojść 3go wczesnym popołudniem. A 3go wieczorem go nie ma.
    Chyba to AMRA miał na myśli?

    --
    Robert
    remove duplicated chars from email address

  • 4. Data: 2002-09-04 19:08:03
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: Robert:
> [...]
    > "Tani" powinien być "realizowany" 2go, wyjść 3go (ze względu na
    > "taniość") i dojść 3go wczesnym popołudniem. A 3go wieczorem go nie ma.

    Ja tam ichnich zabaw mam już dość. Odżałowałem 50 zł i wysłąłem dziś
    pisemko do Arbitra Bankowego.

    Zoabczymy co z tego wyjdzie, jak coś będę wiedział dam znać.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-09-04 20:53:03
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@I...pl>

> [...]
    > 2??? :)
    > akurat nastepny poszedl 3go (idzie do Multi) - wiec bede mogl empirycznie

    ja też puściłem 31go tani bzwbk24>mbank. Doszedł 4ego, czyli 3 dni
    robocze...
    Czyżby w ten sposób zachęcali do eliksirów?
    Oj zepsił się bzwbk...

    PS. Amra, jak tam praca magisterska, przerabiasz na książeczkę żeby
    pochwalić się kolegom z grupy ;) ?

    Pozdr,
    Piotrek

  • 6. Data: 2002-09-05 13:04:14
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    AMRA <a...@a...com> wystukal(a) :

> [...]
    > kiedys 2??? :)
    > akurat nastepny poszedl 3go (idzie do Multi) - wiec bede mogl

    eh, AMRA - było już przerabiane, polecam:
    http://groups.google.com/groups?th=ef05975d1821eb9b&
    seekm=9djgsl%24c84%241%40news.tpi.pl#link2

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 7. Data: 2002-09-05 16:10:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >eh, AMRA - było już przerabiane, polecam:

    AAA :) Nikt mnie nie rozumie ;)))

    Napisze jak bylo:
    robie przelew np w sobote z data wyjscia w poniedzialek (czyli po prostu
    jest pewnosc ze idzie PIERWSZA sesja danego dnia)
    Przelew mialem _zawsze_ we wtorek na koncie .

    Teraz przy tych samych zalozeniach - przelew przychodzi w srode.

    I ze tak powiem - mam hisotrie konta i w BZ WBK i Multi, zeby te
    prawidlowosc udowodnic!!!

  • 8. Data: 2002-09-06 07:04:30
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    AMRA <a...@a...com> wystukal(a) :

> [...]
    >
    > Teraz przy tych samych zalozeniach - przelew przychodzi w srode.
    >
    > I ze tak powiem - mam hisotrie konta i w BZ WBK i Multi, zeby te

    Juz rozumiem
    Ktorys bank zaczal krecic klientow ;-)

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 9. Data: 2002-09-06 07:19:33
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    >Juz rozumiem
    >Ktorys bank zaczal krecic klientow ;-)

    Od razu zaznaczam, ze wyslanie z kazdego innego do Multi elixirem - oznacza
    pojawienie sie tej kasy tego samego dnia na koncie ;)

  • 10. Data: 2002-09-06 07:44:47
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    AMRA <a...@a...com> wystukal(a) :

    > Od razu zaznaczam, ze wyslanie z kazdego innego do Multi elixirem -
    > oznacza pojawienie sie tej kasy tego samego dnia na koncie ;)

    I spuśćmy zasłonę milczenia ....
    ;)

    --
    Pete