  • 11. Data: 2014-09-22 20:03:09
    Temat: Re: co zamiast ekonta w mbanku?
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Sep 2014 20:02:01 +0200, PL napisał(a):

    > Czytałem, że meritum wydaje się najbardziej rozsądną zmianą?

    Dla mnie okazało sie bardzo rozsądną, używam juz ponad rok.

    > Jest tu ktoś kto ma konto w meritum banku i może coś z praktyki napisać?
    > Zależy mi po prostu na banku gdzie nie będą wymagać abym kartą musiał
    > nakręcić miesięcznie kwotę X aby nie było opłat za kartę - a kartę
    > oczywiście chcę mieć.

    Debetówka (bez paypassa) bezpłatna bezwarunkowo.

    > Żeby nie było wymogu comiesięcznego wpływu na konto (np z wypłaty).

    Proste Konto Osobiste bezpłatne bezwarunkowo.

    > I jak najprostszy, surowy interfejs stojący jak najdalej od wyglądów
    > gównopejspubokowopodobobnych.

    To juz musisz sam ocenić, tu jest demo
    https://www.meritumbank.pl/demo/

    Z praktyki - po pierwszym szoku "o rany, wszystko inaczej" da się
    używać.
    Jestem typowym userem bankowym - coś na wejściu, trochę przelewów,
    troche płatności kartą. W sumie nigdy nie miałam większych problemów.
    Infolinia czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 21.00
    oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00 (co okazało się kłopotliwe
    jak się zablokowałam w niedzielę wieczorem - ale do przeżycia).

    Jako konkurencyjne wskazuja TMobile - ale powstał już po mojej
    przeprowadzce do Meritum, a póki co Meritek jest da mnie wystarczający.

    I faktycznie, bardzo mi pasują skrócone nazwy odbiorców i możliwość ich
    grupowania.

    --
    Imka