  • 11. Data: 2002-04-26 13:55:10
    Temat: Re: co zamiast Inteligo?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ostatnio zauwazylem na grupie ludzie masowo przezywaja orgazm "zamknalem
    > konto inteligo". Zenujace.

    Szkoda ze mam tylko jedno konto w Inteligo.. :(

  • 12. Data: 2002-04-26 13:57:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Apr 26, 2002 at 03:55:10PM +0200, AMRA wrote:

    > Szkoda ze mam tylko jedno konto w Inteligo.. :(

    Sporo sie tych 50zl promocji porobilo ... mozesz pootwierac ... ;-)

    --

    --w

  • 13. Data: 2002-04-26 13:57:36
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Karta kredytowa jest jednym z najbardziej dochodowych produktow bankowych
    przeznaczonych dla klientow detalicznych. Dochodowosc wynika z 3 zrodel:
    1. Oplata za wydanie karty - zwykle duzo wyzsza niz za karte debetowa
    2. Naiwnosc klientow ktorzy nie spalacja calosci zadluzenia w zadanym czasie i
    korzystaja z lichwiarskiego kredytu.
    3. Oplat od akceptantow kart na poziomie do 7% wartosci transakcji w sklepach
    typu jubiler czy markowy butiq.

    Oczywiscie jakas czesc klientow nigdy nie korzysta z platnego kredytu, ale
    jezeli maja male zadluzenie w okresie ulgowym to odsetki pokrywa oplata, a
    jezeli duze to prowizje od zrobionych zakupow. Banki naprawde dobrze to
    kalkuluja.

  • 14. Data: 2002-04-26 13:57:52
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Jak komus sie nie podoba to niech zamyka konto i koniec, a nie tak jak
    > ostatnio zauwazylem na grupie ludzie masowo przezywaja orgazm "zamknalem
    > konto inteligo". Zenujace.

    Nie na raze jest "zamkne konto w intelgo bo wprowadzili oplaty" ;-)

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-04-26 14:04:55
    Od: <i...@p...onet.pl>

    1. Piszac stabilne mialem na mysli polityke cenowa a nie stabilnosc finansowa.
    W marmurku place za rachunek, karty i inne uslugi i wiem ze w przyszlosci nie
    zmieni sie to nagle i drastycznie.
    2. Marmury nie oznaczaja koniecznosci chodzenia - tez mam internet na codzien -
    ale mozliwosc chodzenia - akurat w moim oddziale pracuje niezla laska i
    chodzenie tam raz na kilka tygodni to rowniez przezycie estetyczne
    3. Co do zakresu oferty to nie porownuje aby nie robic przykrosci bankom
    wirtualnym.

    A tak BTW coto jest LOL?

  • 16. Data: 2002-04-26 14:10:56
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Przepraszam ale wczesniej dokleilo mi sie do zlego postu. :-(

    A tak BTW co to LOL?

  • 17. Data: 2002-04-26 14:16:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A tak BTW coto jest LOL?

    duzo smiechu?

  • 18. Data: 2002-04-26 14:19:30
    Od: <s...@p...com>

    > 3. Oplat od akceptantow kart na poziomie do 7% wartosci transakcji w sklepach
    > typu jubiler czy markowy butiq.

    Z tego, co wiem, to jest glowne zrodlo dochodow bankow z tytulu uzywania kart przez
    klientow. A wiec nawet "niedochodowe" darmowe karty debetowe przynosza dochod.
    Nieprawdaz?

  • 19. Data: 2002-04-26 14:19:46
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Banki naprawde dobrze to
    > kalkuluja.

    No, wlasnie :). Dlatego nalezy pamietac, ze pewne darmowe uslugi sa czescia
    oferty banku. Bank moze zarabiac na innych uslugach. Nie nalezy wiec jako
    pewne przyjmowac, ze darmowych kont nie bedzie. Wyjasnij teraz z czego
    wywnioskowales, ze
    <cite> [ news:2f8e.00000268.3cc94c22@newsgate.onet.pl ]
    Za 6 miesięcy,
    rok może troche pozniej, ale kiedyś musi sie skonczycz czas siania
    (kupowania
    za kilkaset PLN klienta który nie chce placic za nic i nie przynosi
    praktycznie
    zadnego dochodu) i zacznie czas zniw - brania oplat od klientow
    </cite>

    Maciej

  • 20. Data: 2002-04-26 14:23:00
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Pewnie masz racje... np. takie karty kredytowe bez prowizji z dlugim gace
    > periodem przeciez instniec nie moga ;).

    ... i za darmo! (Lukas).

    pzdr