  • 1. Data: 2002-04-26 11:35:52
    Temat: Re: bank ?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czesc, niedlugo planuje zalozyc moje pierwsze konto bankowe. Zamierzam na
    > nim przechowywac niebagatelne kwoty rzedu 500 zl :-)))
    > Jaki bank polecilibyscie mi, zeby tak bardzo mnie nie okradli ? (tzn. za
    > prowadzenie rachunku, przelewy, karta do bankomatu, wyplaty z bankomatu) ?
    >
    > Czy mBank jest do tego celu najlepszy ? Czy duzo jest bakomatow z ktorych
    > mozna wyplacic pieniadza za darmo korzystakac z Visa Electron (ktora
    wydaje
    > mBank) ?

    Jesli jestes studentem - to polecam mBank, Lukasa, BZWBK (kolejnosc
    przypadkowa).
    mBanku wyplacasz z bankomatow Euronetu - na ich strnach sprawdzisz czy masz
    ich duzo.
    To samo z Lukas bankiem i BZWBK (ten pierwszy korzysta z BZWBKowskich
    bankomatow + kilka swoich).

    Oplat za prowadzenie dla studentow nie ma. :)

  • 2. Data: 2002-04-26 11:46:40
    Temat: bank ?
    Od: "Jarek Ban" <j...@p...fm>

[...]

    Dzieki za pomoc
    Jarek Ban

  • 3. Data: 2002-04-26 12:10:24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Problem w tym, ze jeszcze nie jestem studentem :-/ Skonczylem 18 lat
    (kilka
    > dni temu :-) ) i uczeszczam do LO.
    > Mam nadzieje, ze bede traktowany studencko ?

    BZWBK konto Junior, mBank normalnie, Lukas to samo.
    Jako, ze jestes z Wawy (??? :) mozesz zobaczyc Multibank.

    ale wydaje mi sie, ze chyba w Wawie bedzie lepiej cos Euronetowego - bo
    chociaz mam w BZWBK to jednak czesciej widze bankomat Euronetu niz tego
    banku.

    Pamietaj jednak ze w BZWBK wyplacisz sobie np 10 zl :) a w Euronecie tylko
    po 50 zl. - Dla Ciebie to tez moze byc wazne.
    Funcjonalnosac jak dla ciebie BZWBK i Lukasa bedzie taka sama. Jesli
    rodzicie beda Ci przeleweali na konto - czyli odpadnie chodzenie do placowki
    wybralbym mBank :)

  • 4. Data: 2002-04-26 12:20:57
    Od: "Jarek Ban" <j...@p...fm>

    ?

> [...]

    dni temu :-) ) i uczeszczam do LO.
    Mam nadzieje, ze bede traktowany studencko ?

    Pozdrawiam
    Jarek Ban

  • 5. Data: 2002-04-26 12:39:41
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jarek Ban" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Problem w tym, ze jeszcze nie jestem studentem :-/ Skonczylem 18 lat
    (kilka
    > dni temu :-) ) i uczeszczam do LO.

    To po co ci bank ?????
    Ja myślę, ze Tobie na razie bank zbędny.
    Niech tatuś albo mamusia wyrobią ci dziecinnego elektrona w swoim banku do
    ich konta

  • 6. Data: 2002-04-26 14:05:32
    Od: "Jarek Ban" <j...@p...fm>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ja myślę, ze Tobie na razie bank zbędny.
    > Niech tatuś albo mamusia wyrobią ci dziecinnego elektrona w swoim banku do

    Czyzbys byl juz tak dorosly, ze zapomniales jak takie wlasne rzeczy ciesza ?
    ;-)

    Pozdrawiam
    Jarek Ban

  • 7. Data: 2002-04-26 14:31:57
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Czyzbys byl juz tak dorosly, ze zapomniales jak takie wlasne rzeczy ciesza
    ?

    Niestety tak, jestem stara pierdoła:-)
    Twoje problemy, to problemy moich dzieci