  • 21. Data: 2002-04-26 14:23:14
    Temat: Re: co zamiast Inteligo?
    Od: <s...@p...com>

    > W marmurku place za rachunek, karty i inne uslugi i wiem ze w przyszlosci nie
    > zmieni sie to nagle i drastycznie.

    A co - wrozka jestes? ;-) Czy moze placisz tak duzo, ze podniesienie tych oplat
    byloby juz
    czystym zdzierstwem?

    > ale mozliwosc chodzenia - akurat w moim oddziale pracuje niezla laska

    No tak - jak ktos lubi, to nie ma sprawy. Ale ja tam wole popatrzec na wlasna
    narzeczona niz
    na kolejke w marmurku.

    > chodzenie tam raz na kilka tygodni to rowniez przezycie estetyczne

    Wspolczuje. Z przezyc estetycznych zdecydowanie wole kino, teatr czy wystawe sztuki.
    Wole
    postac przed obrazem niz stac w kolejce marmurkowej...

    > A tak BTW coto jest LOL?

    Skoro uzywasz "By The Way", to wypadaloby tez znac "Laughing Out Loudly"...

  • 22. Data: 2002-04-26 14:25:24
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Oplata za wydanie karty - zwykle duzo wyzsza niz za karte debetowa

    0zl dla Lukas e-konta PRO lub dla karty kredytowej hipermarketu.

    > 2. Naiwnosc klientow ktorzy nie spalacja calosci zadluzenia w zadanym
    czasie i
    > korzystaja z lichwiarskiego kredytu.

    Pragne zauwazyc, iz by dostac KK trzeba miec calkiem niezla pensje (wyzsza
    niz nauczyciel na przyklad), wiec nie wydaje mi sie, by byl to produkt dla
    naiwnych/glupich/itp.

    > 3. Oplat od akceptantow kart na poziomie do 7% wartosci transakcji w
    sklepach
    > typu jubiler czy markowy butiq.

    To juz nie klienta sprawa.

    pzdr

  • 23. Data: 2002-04-26 14:28:29
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    finansowa.
    > W marmurku place za rachunek, karty i inne uslugi i wiem ze w przyszlosci

    mylisz sie... Pamietam swego czasu jak w Pekao SA wprowadzono oplate na
    prowadzenie, karte, ubezpiecznie itp. Wszystko obowiazkowe. Placilem ok.
    50zl/rok samej obslugi. Teraz znajomi placa 96zl/rok + nizszy %, wiec mozna
    powiedziec, ze koszty posiadania konta w Pekao wzrosly drastycznie w
    przeciagu 2-3 lat.

    pzdr

  • 24. Data: 2002-04-26 14:30:39
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Bo niech mi ktoś poda powody dla których miałbym zrezygnować z PKO BP, czy
    > BSK , czy mbank dla czy Inteligo ?????

    Kazdy kieruje sie swoimi potrzebami. Ja nie chce PKO BP ze wzgledu na
    kolejki i powszechny balagan. Ceny BSK sa wysokie. Wole te 100zl rocznie
    zaoszczedzic i miec w mBanku - a piwa se kupie na przyklad :-))

    pzdr

  • 25. Data: 2002-04-26 14:33:47
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Z tego ze jest to normalna strategia marketingowa.

    Poza tym widze na czym mBankl moze zarabiac:
    1. Lokowanie depozytow na rynku miedzymbankowym dochod = roznica pomiedzy Wibor
    a oprocentowaniem oferowanym klientom skorygowanym o rezerwy obowiazkowe.
    2. Transakcje kartami w sklepach - ok 1,6% od kwoty zakupu dla kart debetowych

    Poza tym widze same koszty:
    1. System informatyczny, ktory trzeba amortyzowc i utrzymywac
    2. Wyplaty w bankomatach - ktore sa za darmo dla klientow ale nie dla banku
    3. Rozsylanie kart platniczych hasel jednorazowycgh, potwierdzen transakcji
    itp. - ogolnie logistyka
    4. mLinka
    5. reklama - niewątpliwie pierwsze miejsce w Polsce

    Czy moze o czyms zapomnialem?

  • 26. Data: 2002-04-26 14:34:38
    Od: <i...@p...onet.pl>

    PS.
    Oczywiscie to nie jest zaden zarzut. Po prostu zycie

  • 27. Data: 2002-04-26 14:36:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > ... i za darmo! (Lukas).

    Za darmoo tylko w wersjie PRO chyba jest - czyli albo 7 zeta miesiecznie
    albo 5 tys lokata.
    No i wydanie w pierszym roku (chyba) jest friko?

  • 28. Data: 2002-04-26 15:21:41
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Za darmoo tylko w wersjie PRO chyba jest - czyli albo 7 zeta miesiecznie
    > albo 5 tys lokata.
    > No i wydanie w pierszym roku (chyba) jest friko?

    Tak, w wersji PRO. No ale przeciez 5tys to nie taki duzy problem, tym
    bardziej, ze od razu % jest wyzszy. Ponadto daja KK do uzycia w
    hipermarkecie - min. niecale 700zl brutto dochodu i tez za darmo o ile do
    konca maja zrobisz zakupy za 100zl.

    pzdr

  • 29. Data: 2002-04-26 15:24:58
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Szymon wrote:

    > Pragne zauwazyc, iz by dostac KK trzeba miec calkiem niezla pensje (wyzsza
    > niz nauczyciel na przyklad), wiec nie wydaje mi sie, by byl to produkt dla
    > naiwnych/glupich/itp.

    A myślałeś, że jak ktoś dobrze zarabia to automatycznie jest mądry i
    rozważny.
    Odkąd zobaczyłem yuppie'go wypłacającego CitiVisą kasę z bankomatu nic
    mnie już nie zdziwi.

    pzdr

    Tomek

  • 30. Data: 2002-04-26 15:34:06
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    debetowych

    > 5. reklama - niewątpliwie pierwsze miejsce w Polsce

    niewatpliwie nie masz racji :)

    Pierwszy jest KB, PKO BP, Bank Slaski.
    mBank jest 7my, Inteligo 8my - rozniaca rzedu 200 tys zlotych - minimalna.

    (dane nie dotycza wydatkow internetowych - bo te w Polsce dosc trudno
    policzyc - ale nie powinno tyo zawazyc na ostatecznych wynikach).

    Co do WIBOR - zapewne nie sprzedaja tylko to w ramach BRE dziala (struktura
    depozytow ponad 11% pod koniec ubieglego roku pochodzila z mBanku).

    Co do roznicy miedzy stopa WIBOR 1M a oprocentowaniem kont w mBanku
    zapraszam tu
    http://www.amra.pl/magister/ekonto.htm

    --

    ------