  • 1. Data: 2002-02-27 13:14:28
    Temat: co wy chcecie od mBanku ?
    Od: "Fly" <k...@p...gazeta.pl>

    Czytam ta grupe jakies 25 minut, i widze tu ciagle aluzje do zlego mBanku ?
    Sami fani intelig tu sa, czy co ? nierozumiem
    wyjasnijcie mi prosze, moze ja czegos nie wiem o mBanku ?
    Pozdrawiam
    Fly

  • 2. Data: 2002-02-27 13:18:36
    Temat: Re: co wy chcecie od mBanku ?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 27, 2002 at 01:14:28PM +0000, Fly wrote:

    > Czytam ta grupe jakies 25 minut, i widze tu ciagle aluzje do zlego mBanku ?
    > Sami fani intelig tu sa, czy co ? nierozumiem
    > wyjasnijcie mi prosze, moze ja czegos nie wiem o mBanku ?

    Nie ma oferty ktora by byla calkowicie idealna, a do tego bankom
    zdarza sie nie wywiazywac ze swoich wlasnych regulaminow. Dotyczy to
    zarowno mbanku jak i inteligo. Jak rowniez kazdego innego.

    A ze spotkasz tutaj szalencow ktorzy gotowi sa zjesc wlasne buty i
    zaprzedac serce (babci) za to aby tylko jego bank cieszyl sie lepsza
    opinia to juz inna sprawa.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-27 13:20:26
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    "Fly" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    > Czytam ta grupe jakies 25 minut, i widze tu ciagle aluzje do zlego mBanku
    ?
    > Sami fani intelig tu sa, czy co ? nierozumiem
    > wyjasnijcie mi prosze, moze ja czegos nie wiem o mBanku ?
    PLONK warning.
    Poczytaj ta grupe dluzej.
    :-)
    Wojny Inteligo kontra mBank powinny zostac przeniesione na
    pl.biznes.banki.advocacy.
    Nie zaczynaj kolejnej dyskusji na ten sam jalowy temat.

    Michal.

  • 4. Data: 2002-02-27 15:20:58
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    > Sami fani intelig tu sa, czy co ? nierozumiem

    Nie rozumiem jak moze istniec animozja miedzy uzytkownikami dwoch bankow. A
    co z tymi co maja konto tu i tu i jeszcze w trzecim?

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 5. Data: 2002-02-27 15:40:01
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie rozumiem jak moze istniec animozja miedzy uzytkownikami dwoch bankow.
    > co z tymi co maja konto tu i tu i jeszcze w trzecim?

    Znaja jezyk wroga ;)

  • 6. Data: 2002-02-27 16:06:26
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > Znaja jezyk wroga ;)

    Ba, lepiej! Mogą być agentami szpiegującymi wrogie środowisko. Ja na
    przykład jestem agentem mbanku w inteligo i agentem inteligo w
    mbanku. A do niedawna to jeszcze byłem na dodatek agentem mbanku w
    Śląskim, agentem Śląskiego w mbanku, agentem inteligo w Śląskim i
    agentem Śląskiego w inteligo!

    --
    ( Marcin Kasperski | 1 woman, 9 months = one baby. But we have 1 month, so )
    ( http://www.mk.w.pl | let's take 9 women! (common management practice) )

  • 7. Data: 2002-02-27 17:26:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiem jak moze istniec animozja miedzy uzytkownikami dwoch bankow.
    > co z tymi co maja konto tu i tu i jeszcze w trzecim?

    Kiedys przypadkiem wlaczylem grupe o telefonach gsm, tam jest to samo - era
    kontra plus, a teraz pewnie to wszystko kontra idea ! Tez tego nie rozumiem
    :)) Ciekaw jestem czy po ostatnich "wybrykach" pewnego metropolity
    poznanskiego tez sa takie dwa skrajne obozy ? Ciekaw jestem jakie: 1.niech
    molestuje jest ok (dla nich homoseksualizm = molestowanie), 2. co za
    zwyrodnialec ?
    Moze sa tez grupy lysych z dwoch przeciwnych obozow producentow kijow
    bejzbolowcyh ??
    My chyba mamy to w genach. Nasze prywatne pieklo...
    pzd

  • 8. Data: 2002-02-27 17:28:09
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Fly zapodaje:

    > Czytam ta grupe jakies 25 minut, i widze tu ciagle aluzje do zlego
    > mBanku ? Sami fani intelig tu sa, czy co ? nierozumiem
    > wyjasnijcie mi prosze, moze ja czegos nie wiem o mBanku ?

    Wiesz, byly kiedys takie czasy, ze zalecano czytanie grupy (kazdej grupy
    usenetowej) przez dwa miesiace, zanim sie czlowiek odezwal...

    simon

    --
    szymon jankowski

  • 9. Data: 2002-02-27 18:14:11
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.pl> writes:

    > Kiedys przypadkiem wlaczylem grupe o telefonach gsm, tam jest to samo - era
    > kontra plus, a teraz pewnie to wszystko kontra idea ! Tez tego nie rozumiem

    Czego tu nie rozumieć. Ludzie władowali pieniądze w jedną sieć to chcą
    za wszelką cenę udowodnić sobie i światu że wydali dobrze a nie
    sfrajerowali. I ja wbrew pozorom mówię serio, choć to działanie jest
    na poły nieświadome...

    --
    ( Marcin Kasperski | Users typically do not know exactly what they want and )
    ( http://www.mk.w.pl | are unable to articulate all that they know. (Parnas) )

  • 10. Data: 2002-02-27 20:39:39
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > za wszelką cenę udowodnić sobie i światu że wydali dobrze a nie
    > sfrajerowali. I ja wbrew pozorom mówię serio, choć to działanie jest
    Zgoda ale, nie trzeba miec wszystkich komorek w jednej sieci... i nie trzeba
    nienawidzic drugiego operatora. Podobnie jest z bankami. Nie musze miec np.
    lokaty czy kredytu tylko w jednym banku, nie mowiac juz o RORach. A nawet
    jesli ktos lubi miec wszystko w jednym miejscu (banku) bez wzgledu na
    wszystko (koszty) to jego sprawa. Przyznaje ze tak bylo by b.wygodnie, ale
    realia sa inne. A co do wladowania w jedna siec - to tylko dwa lata -
    pozniej droga wolna. Analogicznie z bankami (no moze oprocz kredytow bo malo
    kto bierze w Polsce kredyt na dwa lata... ale to inna bajka) nie palam do
    nich miloscia (pomimo niektorych reklam), ani tez nie obrazam sie na nie. To
    tylko biznes i tylko pieniadze.
    pzd