  • 1. Data: 2002-02-27 11:32:18
    Temat: realizacja czeku z USA
    Od: "Speedy" <p...@t...net.pl>

    Witam szanowną grupę!!
    Mam takie pytanie, w którym polskim banku najszybciej i najtaniej można
    zrealizować czek z USA?

    Pozdrawiam
    Speedy

  • 2. Data: 2002-02-27 12:02:06
    Temat: Re: realizacja czeku z USA
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Witam szanowną grupę!!
    > Mam takie pytanie, w którym polskim banku najszybciej i najtaniej można
    > zrealizować czek z USA?

    Zdaje sie ze w Citibanku.
    W przypadku niektorych bankow z USA - Pekao SA.

    Michal.

  • 3. Data: 2002-02-27 12:20:09
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    Użytkownik "Speedy" <p...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam szanowną grupę!!
    > Mam takie pytanie, w którym polskim banku najszybciej i najtaniej można
    > zrealizować czek z USA?

    nie ma reguły gdzie szybciej - jest reguła gdzie taniej

    spróbuj PEKAO SA
    http://www.pekao.com.pl/tabele2s5.xml?/lang=PL/10111
    4-570605-72648

    kiedyś realizowałem w handlobanku, ale już nie istnieje :(

    trwa to ok 3-4 tygodni i kosztuje ok. 15 zł

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-03-25 10:55:30
    Od: "Michal K." <b...@s...pl>

> [...]
    4-570605-72648

    > kiedyś realizowałem w handlobanku, ale już nie istnieje :(
    >
    > trwa to ok 3-4 tygodni i kosztuje ok. 15 zł

    w peko sa oddajesz czek in-caso , placisz 10 zl i czekasz.... ja czekam :-)

    w citku z tego co wiem to jakies 20 zl kosztuje. w moim przypakdu czek
    opiewal na 20$ (od creative :-)
    wiec srednio sie oplaca, no ale coz

    MK