  • 1. Data: 2002-02-27 11:04:23
    Temat: KB24 kto sie moze dostac na strone z logowaniem?
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Czesc,
    Probuje sie zalogowac od rana, ale strona nie dziala - czy komus sie udalo?

    pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2002-02-27 11:22:30
    Temat: Re: KB24 kto sie moze dostac na strone z logowaniem?
    Od: "IV Liceum Ogólnokształcące w Siedlcach" <h...@l...siedlce.net>

    > Czesc,
    > Probuje sie zalogowac od rana, ale strona nie dziala - czy komus sie
    udalo?

    > pzdr
    > Piotr
    >

    > tak...musisz miec explorera 5.5 lub 6 i zrobic odpowiednie ustawienia, sa
    spisane na stronie kredyt banku

  • 3. Data: 2002-02-27 11:28:57
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "IV Liceum Ogólnokształcące w Siedlcach" <h...@l...siedlce.net>
    napisał w wiadomości news:a5ifg4$id3$1@news.tpi.pl...

    > spisane na stronie kredyt banku

    hmm w poniedzialek logowalem sie bez zadnego problemu, wiec nie sadze, ze to
    wina explorera (fakt mam 5.0), ale ustawienia mam odpowiednie
    PC

  • 4. Data: 2002-02-27 11:35:40
    Od: "IV Liceum Ogólnokształcące w Siedlcach" <h...@l...siedlce.net>

> [...]
    > PC
    >
    > ja tez wczesniej sie logowalam a wczoraj juz nie....zainstalowalam wczoraj
    6 i od razu poszlo
    w wymaganiach jest napisane 5.5 lub 6
    zainstaluj a napewno pojdzie