  • 1. Data: 2002-02-27 12:16:05
    Temat: Karta PROFIT WBK
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Z końcem lutego kończy się ważność karty VISA IDEA PROFIT WBK - czekam
    bezskutecznie na przysłanie nowej. W miejscowości, gdzie mieszkam, nie ma
    Oddziału Banku WBK więc szanujący się Bank powinien przysłać na czas kartę
    nową. Napisałem im fax o tym, ale bez żadnej reakcji !

    Czekam kiedy wreszcei mi przyślą kartę - a może w ogóle nie przyślą ?

    Z.K.

  • 2. Data: 2002-02-27 12:36:39
    Temat: Re: Karta PROFIT WBK
    Od: "DeepBlue" <d...@p...com>

    > Z końcem lutego kończy się ważność karty VISA IDEA PROFIT WBK - czekam

    Hihihi, mam to samo, dzwonilem do Centrum Kart - a tam powiedzieli mi, ze
    zorientuja sie w sytacji i jutro oddzwonia.
    Generalnie stanelo na tym, ze karty nie ma i nie bedzie przed koncem lutego
    :(((.
    Podobno to wina Idei, bo cos przedluza i mozliwe ze to przez zmiane statusu
    ze Yellow na Silver :)))

    Pozdr,
    DeepBlue

  • 3. Data: 2002-02-27 12:56:42
    Od: "pawgra" <p...@i...pl>

    Użytkownik "DeepBlue" <d...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    lutego
    > :(((.
    > Podobno to wina Idei, bo cos przedluza i mozliwe ze to przez zmiane

    Ja swoja otrzymalem bez najmniejszych opoznien - rowniez ze zmiana statusu
    z Y na S.
    --
    pawgra
    GG: 243944

  • 4. Data: 2002-02-27 20:13:42
    Od: <a...@p...onet.pl>

    u mnie tez bez problemu (zmiana z S na G ) ovzywiscie musialem odebrac z
    oddzialu ktory wybralo sobie WBK !

  • 5. Data: 2002-02-28 10:41:17
    Od: "aqua" <A...@w...pdi.net>

    u mnie też nie było żadnego problemu ze zmianą z yelow na gold

  • 6. Data: 2002-02-28 16:57:44
    Od: "DeepBlue" <d...@p...com>

    No, u mnie tez nie bedzie (chyba).
    Dzis zadzwonil Pan z Centrum Kart i powiedzial, ze juz wyprodukowali dla
    mnie dzisiaj karte ze zmiana statusu z Y na S.
    i jutro zawita u mnie kurier.

    To milo bo do odzialu by mi sie jakos srednio chcialo jechac w tych korkach.

    Pozdr,
    DeepBlue

  • 7. Data: 2002-02-28 22:55:56
    Od: <p...@p...com>

    > u mnie też nie było żadnego problemu ze zmianą z yelow na gold

    problemu nie było bo kolory podobne :)))

  • 8. Data: 2002-03-01 13:04:27
    Od: "DeepBlue" <d...@p...com>

    No i dostalem, wszystko oki.

    Tyle, ze... Czy wasze S tez wygladaja jak Y, tyle ze troche bardziej
    wyblakle???? :))

    Myslalem ze silver, to silver, anie podroba jakas ;))

    Pozdr,
    DeepBlue

  • 9. Data: 2002-03-01 13:11:41
    Od: "DeepBlue" <d...@p...com>

    > Myslalem ze silver, to silver, anie podroba jakas ;))

    I sam sobie odpowiadam. Dostalem karte Golda, tyle ze numer jest silver.
    Pewnie im sie sie karty skonczyly silver :)) albo tez zrobili skuche i sie
    pomylili.

    Nie mniej ten gold do golda ma rowniez daleko, brak mu blysku :))

    Pozdr,
    DeepBlue

  • 10. Data: 2002-03-06 19:16:25
    Od: "pio" <k...@w...pl>

    Dla Profitu jest tylko jedna karta BZWBK. Obojętnie jaki profit silver czy
    gold czy yellow.