  • 1. Data: 2018-11-19 19:51:33
    Temat: co kupić? USD czy EUR?
    Od: SK <s...@g...com>

    Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy
    EUR?

  • 2. Data: 2018-11-19 20:25:42
    Temat: Re: co kupić? USD czy EUR?
    Od: "n" <...@...e>

    Historycznie to nieźle kupić kawałek Manhattanu.

  • 3. Data: 2018-11-19 20:28:34
    Od: p...@g...com

    Den mandag 19 november 2018 kl. 19:51:35 UTC+1 skrev SK:
    > Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy
    EUR?

    Ale co nadchodzi? Na besse najlepsze shorty!

  • 4. Data: 2018-11-19 20:45:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-11-19 o 19:51, SK pisze:
    > Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy
    EUR?

    1. co nadchodzi?
    2. zobacz jaka była zmienność na tych walutach

    ps
    skoro się czegoś boisz to dlaczego w metale szlachetne nie zainwesjesz?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2018-11-19 21:35:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 listopada 2018 20:45:19 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]
    >
    > ps
    > skoro się czegoś boisz to dlaczego w metale szlachetne nie zainwesjesz?

    Złoto bulionowe kosztuje na wejściu 8% niestety, poza tym jest gigantycznie obecnie
    przesacowane. A srebro ciężkie :(
    Na kupionych $ już zarobiłem. Ale EUR równie dobre - a do tego można je darmowo
    wyekspediować za granicę, np. do N26.
    Ogólnie wolę słuchać PETRU - 1/3 PLN, 1/3 $, 1/3 EUR. Ciekawy tylko jestem, gdzie
    trzyma - w domu trochę strach, ale i w banku obecnie nie wiem czy mniejszy...

  • 6. Data: 2018-11-20 16:40:37
    Od: Zenek <a...@i...pl>

    W dniu 19.11.2018 o 19:51, SK pisze:
    > Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy
    EUR?

    ponton :)

  • 7. Data: 2018-11-20 16:57:38
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2018-11-19 o 19:51, SK pisze:
    > Podpowiedzcie proszę jak się zabezpieczacie przed tym co nadchodzi? Kupić USD czy
    EUR?

    USD. Wyższe stopy procentowe. Do tego złotówka jest szacowana w stosunku
    do EUR, a na kurs USD/PLN wpływa przede wszystkim eurodolar.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-11-20 20:10:48
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Zenek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ponton :)

    :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2018-11-20 21:20:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Złoto bulionowe kosztuje na wejściu 8% niestety, poza tym jest gigantycznie obecnie
    przesacowane. A srebro ciężkie :(

    no nie żartuj, przecież nie kupiłbym kruszcu, inwestuję w metale, a w
    zasadzie to w zmianę ich wartości ;-)

    > Na kupionych $ już zarobiłem. Ale EUR równie dobre - a do tego można je darmowo
    wyekspediować za granicę, np. do N26.

    fizycznie kupiłeś te dolary?
    u mnie idealnie sprawdza się FI inwestujący w obligacje w USD, w
    ostatnich 6 miesiącach +4% i czekam na dalsze wzrosty (jak tylko w USA
    zaczną podnosić stopy procentowe)

    > Ogólnie wolę słuchać PETRU - 1/3 PLN, 1/3 $, 1/3 EUR. Ciekawy tylko jestem, gdzie
    trzyma - w domu trochę strach, ale i w banku obecnie nie wiem czy mniejszy...

    PLN tak, USD jw., ale po co EUR? na tej walucie zmienność jest
    relatywnie niewielka...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2018-11-21 00:58:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2018 21:20:44 +0100, RobertS napisał(a):
> [...]
    > u mnie idealnie sprawdza się FI inwestujący w obligacje w USD, w
    > ostatnich 6 miesiącach +4% i czekam na dalsze wzrosty (jak tylko w USA

    Ambergold inwestowal w zloto wirtualne :-)

    trzyma - w domu trochę strach, ale i w banku obecnie nie wiem czy mniejszy...

    > PLN tak, USD jw., ale po co EUR? na tej walucie zmienność jest
    > relatywnie niewielka...

    Ale chcesz pospekulowac czy zabezpieczyc oszczednosci ? :-)

    J.