  • 1. Data: 2018-11-19 14:19:50
    Temat: Autostrada, w czym problem ze zbliżeniówką
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Wczoraj na A1 nie przyjęło mi zbliżeniowej płatności (zdarzyło się
    pierwszy raz, ale dużo nie jeżdżę).
    Pani powiedziała: karta nieobsługiwana. Ale jak włożyła w terminal to
    wszystko OK - PINU nie chciało.
    Godzinę później wracałem i znów dokładnie to samo.

    Dotychczas zawsze przejeżdżałem całą A1 czyli 29,90 (lub 30). Tym razem
    był to mały kawałek - poniżej 5zł.
    Karta nieobsługiwana - pomyślałem, że może dla kwot poniżej 5zł nie
    akceptują KK bo za dużo ich to kosztuje, ale jednak zaakceptowało.

    Gdyby wymusiło PIN to bym rozumiał - zabezpieczenie karty przed
    posługiwaniem się skradzioną kartą ale tak to nic nie rozumiem - jaki
    jest sens wymuszania włożenia karty do terminala.
    Poprzednie płatności (dzień wcześniej): dwie duże z PINem, a potem dwie
    poniżej 50, bez PINu. Czyli na autostradzie była potencjalnie trzecia
    bez PINu.

    Karta to Citi Simplicity.

    Ktoś wie o co biega?
    Pytam bo ogólnie lubię rozumieć (na tyle na ile potrafię) otaczający
    mnie świat.
    P.G.