  • 1. Data: 2007-11-08 03:14:39
    Temat: city silver=>gold
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Swojego czasu były na grupie pytania z czym wiąże się przejście z Silver na
    Gold (Sam pytałem).

    Teraz już wiem z czym się wiąże: CITI zapomni wymazać z BIKu kartę silver,
    za to jak najbardziej dorzuci kartę gold. W związku z czym starając się o
    kredyt, wyspowiadałem się z jednej karty, ale bank w BIKu widział dwie :).

    Tak ku przestrodze, bo jak się komuś śpieszy z kredytem, latanie w ostatniej
    chwili po zaświadczenia o posiadaniu tylko jednej karty nie jest tym co
    tygryski lubią najbardziej.

    Przy okazji, Citi też dopada moda na konsultantów którzy udzielają
    sprzecznych informacji:

    1. jeden konsultant na citiphone: nie potrafił wyjaśnić skąd podwójny wpis,
    za to poinformował mnie że zaświadczenie o posiadaniu tylko jednej karty
    mogę zamówić przez citiphone (3 dni robocze na wysyłkę, czyli około 2 tyg.
    czekania), lub w oddziale "od ręki".

    2. drugi konsultant na citiphone: po kwotach zadłużenia udało się wytropić
    skąd podwójny wpis, zaświadczenie mogę zamówić *wyłącznie* przez citiphone
    (2 tyg. czekania). Zaświadczenie ma być bezpłatne.

    3. mimo informacji od (2) udałem się do oddziału. Przy stanowisku "stojącym"
    dowiedziałem się że zamówienie można zamówić w oddziale, ale nie od ręki,
    będzie do odebrania następnego dnia. Jako że nie był pewien czy może być
    bezpłatne, odesłał mnie do stanowiska "siedzącego" które się akurat
    zwolniło.

    4. Tam miła pani niepomna informacji o tym że od ręki się nie da, wystawiła
    mi od ręki (pomijając że trwało to 40minut) zaświadczenie, za to w cenie 70
    zł.

    :)

    p. m.

  • 2. Data: 2007-11-08 19:45:48
    Temat: Re: city silver=>gold
    Od: robbi <r...@n...com>

    mvoicem pisze:
> [...]
    > kredyt, wyspowiadałem się z jednej karty, ale bank w BIKu widział dwie :).

    Pierwsze slysze zeby Citi dawal na dzien dobry KK do BIKu.
    Swojej nigdy w raporcie nie widzialem.

    --
    pzdr
    robbi

    Kto ma szplina i cos z gorem ten kij tonka nad jeziorem.

  • 3. Data: 2007-11-08 21:06:16
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    robbi wrote:

    > Pierwsze slysze zeby Citi dawal na dzien dobry KK do BIKu.
    > Swojej nigdy w raporcie nie widzialem.

    No widzisz, a ja swoją widzałem - nawet podwójnie :)

    p. m.

  • 4. Data: 2007-11-08 23:05:43
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > 4. Tam miła pani niepomna informacji o tym że od ręki się nie da, wystawiła
    > mi od ręki (pomijając że trwało to 40minut) zaświadczenie, za to w cenie 70
    > zł.

    Zloz reklamacje z prosba o anulowanie tej oplaty, motywujac, ze musiales
    dostac zaswiadczenie w zwiazku z tym, ze nie usuneli starego wpisu z biku.
    Ciekawe czy uznaja.

    a.

  • 5. Data: 2007-11-09 03:06:08
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Wemif wrote:

    > Zloz reklamacje z prosba o anulowanie tej oplaty, motywujac, ze musiales
    > dostac zaswiadczenie w zwiazku z tym, ze nie usuneli starego wpisu z biku.
    > Ciekawe czy uznaja.

    Najpierw poczekam aż mi się pojawi na wyciągu. Coś mi się wydaje że się nie
    pojawi. A jak się pojawi, to stawiam na 90% że uznają.

    p. m.

  • 6. Data: 2007-11-09 05:24:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2007 20:45:48 +0100,
    osoba podpisana: robbi <r...@n...com>
    napisała:
    [...]
    > Pierwsze slysze zeby Citi dawal na dzien dobry KK do BIKu.
    > Swojej nigdy w raporcie nie widzialem.

    A z kiedy masz ostatni raport i od kiedy masz kartę?
    Bo ja swoją widziałem. Więcej: Citi jako jedyny wysyła zapytania
    "monitorujące klienta".
    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 7. Data: 2007-11-10 17:43:16
    Od: robbi <r...@n...com>

    Kamil Jońca pisze:

    > A z kiedy masz ostatni raport i od kiedy masz kartę?

    Od 1999.
    Raport ostani raz bralem w ubieglym roku.
    Chyba wiec wezme nowy.

    > Bo ja swoją widziałem. Więcej: Citi jako jedyny wysyła zapytania
    > "monitorujące klienta".

    Tak bez zgody klienta?

  • 8. Data: 2007-11-10 17:56:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    robbi pisze:
    [...]

    > Tak bez zgody klienta?
    Co masz na myśli ?
    KJ

  • 9. Data: 2007-11-10 20:51:15
    Od: robbi <r...@n...com>

    Kamil Jońca pisze:
    > robbi pisze:
    > [...]
    > Co masz na myśli ?

    ZTCW to na kazde zapytanie do BIK itp powina byc zgoda klienta. NIe
    slyszalem o sytuacji ze bank co miesiac wg wlasnego widzimisie odpytuje
    BIK o informacje o kliencie.

  • 10. Data: 2007-11-10 22:43:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    robbi pisze:

    > ZTCW to na kazde zapytanie do BIK itp powina byc zgoda klienta. NIe
    Podstawa prawna? Przypominam, że rozmawiamy o dzialającym kredycie.
    A nie o zapytaniu przy nowym kredycie.
    > slyszalem o sytuacji ze bank co miesiac wg wlasnego widzimisie odpytuje
    > BIK o informacje o kliencie.
    Nie wg własnego widzimisię, tylko po to aby sprawdzić czy kredyt nie
    jest zagrożony :P.
    KJ