    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: city silver=>gold
    Date: Thu, 08 Nov 2007 04:14:39 +0100

    Swojego czasu były na grupie pytania z czym wiąże się przejście z Silver na
    Gold (Sam pytałem).

    Teraz już wiem z czym się wiąże: CITI zapomni wymazać z BIKu kartę silver,
    za to jak najbardziej dorzuci kartę gold. W związku z czym starając się o
    kredyt, wyspowiadałem się z jednej karty, ale bank w BIKu widział dwie :).

    Tak ku przestrodze, bo jak się komuś śpieszy z kredytem, latanie w ostatniej
    chwili po zaświadczenia o posiadaniu tylko jednej karty nie jest tym co
    tygryski lubią najbardziej.

    Przy okazji, Citi też dopada moda na konsultantów którzy udzielają
    sprzecznych informacji:

    1. jeden konsultant na citiphone: nie potrafił wyjaśnić skąd podwójny wpis,
    za to poinformował mnie że zaświadczenie o posiadaniu tylko jednej karty
    mogę zamówić przez citiphone (3 dni robocze na wysyłkę, czyli około 2 tyg.
    czekania), lub w oddziale "od ręki".

    2. drugi konsultant na citiphone: po kwotach zadłużenia udało się wytropić
    skąd podwójny wpis, zaświadczenie mogę zamówić *wyłącznie* przez citiphone
    (2 tyg. czekania). Zaświadczenie ma być bezpłatne.

    3. mimo informacji od (2) udałem się do oddziału. Przy stanowisku "stojącym"
    dowiedziałem się że zamówienie można zamówić w oddziale, ale nie od ręki,
    będzie do odebrania następnego dnia. Jako że nie był pewien czy może być
    bezpłatne, odesłał mnie do stanowiska "siedzącego" które się akurat
    zwolniło.

    4. Tam miła pani niepomna informacji o tym że od ręki się nie da, wystawiła
    mi od ręki (pomijając że trwało to 40minut) zaświadczenie, za to w cenie 70
    zł.

    :)

    p. m.