  • 1. Data: 2007-11-08 04:45:51
    Temat: [Millennium] spłata kk
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Informuję szanownych czytelników grupy, że millennium znowu nie poradziło
    sobie z ustawieniem termniu spłaty KK na dzień roboczy i jako datę
    płatności wskazało 24-XI.

    KJ

    Linux: The OS people choose without $ 200,000,000 of persuasion.
    -- Mike Coleman

  • 2. Data: 2007-11-08 08:14:02
    Temat: Re: [Millennium] spłata kk
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > Informuję szanownych czytelników grupy, że millennium znowu nie poradziło
    > sobie z ustawieniem termniu spłaty KK na dzień roboczy i jako datę
    > płatności wskazało 24-XI.

    Ależ właśnie poradziło sobie i przeniosło z dnia świątecznego (niedziela
    25.11) na roboczy (sobota 24.11)
    http://biznes.interia.pl/news/sobota-to-normalny-dzi
    en-roboczy,1004237,4200
    Ponadto ciągle obowiązuje zasada że spłata DO nie wyklucza spłaty
    wcześniejszej niż w ostatnim dniu.
    ;-)

    Sławek

  • 3. Data: 2007-11-08 08:39:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2007 09:14:02 +0100,
    osoba podpisana: Slavekk <S...@g...pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ależ właśnie poradziło sobie i przeniosło z dnia świątecznego (niedziela
    > 25.11) na roboczy (sobota 24.11)

    Czyli (nie chce mi się liczyć) skróciło samowolnie GP?
    Bo przypominam, że jeśli termin przypada w niedzielę to powinni
    przenieść na *poniedziałek*.

    > http://biznes.interia.pl/news/sobota-to-normalny-dzi
    en-roboczy,1004237,4200
    Aha, szkoda, że KIR o tym nie wie.

    > Ponadto ciągle obowiązuje zasada że spłata DO nie wyklucza spłaty
    > wcześniejszej niż w ostatnim dniu.

    I tak zrobiłem. Co nie zmienia faktu, że takie postępowanie mille,
    będzie jednym z powodów likwidacji ichniej KK.
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 4. Data: 2007-11-08 08:42:24
    Temat: Re: spłata kk
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 8 Lis, 09:39, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Czyli (nie chce mi się liczyć) skróciło samowolnie GP?
    > Bo przypominam, że jeśli termin przypada w niedzielę to powinni
    > przenieść na *poniedziałek*.

    Nie wiem, czy jest taki obowiazek.
    Ja mam harmonogram splat kredytu w mBanku i raty wypadajace na dzien
    wolny sa przeniesione na date wczesniejsza a nie pozniejsza.

  • 5. Data: 2007-11-08 08:51:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Nov 2007 00:42:24 -0800,
    osoba podpisana: krzysztofsf <k...@w...pl>
    napisała:

    > Nie wiem, czy jest taki obowiazek.
    > Ja mam harmonogram splat kredytu w mBanku i raty wypadajace na dzien
    > wolny sa przeniesione na date wczesniejsza a nie pozniejsza.

    No faktycznie, na szybko w regulaminie nie znalazłem gwarncji, że GP
    będzie 54 dni.
    Więc mogą jako datę płatności wpisać sobie nawet dzień generacji
    wyciągu ...
    KJ

    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 6. Data: 2007-11-08 13:20:55
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    > Dnia Thu, 8 Nov 2007 09:14:02 +0100,
    > osoba podpisana: Slavekk <S...@g...pl>

    > Czyli (nie chce mi się liczyć) skróciło samowolnie GP?

    niczego nie skróciło

    > Bo przypominam, że jeśli termin przypada w niedzielę to powinni
    > przenieść na *poniedziałek*.

    komu przypominasz i dlaczego pozostajesz w sprzecznosci z regulaminem tej
    karty?

    en-roboczy,1004237,4200
    > Aha, szkoda, że KIR o tym nie wie.

    kelner w "Nastrojowej" też nie wie i on też nie musi płacić moich długów

    Sławek

  • 7. Data: 2007-11-08 14:05:51
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Informuję szanownych czytelników grupy, że millennium znowu nie poradziło
    > sobie z ustawieniem termniu spłaty KK na dzień roboczy i jako datę
    > płatności wskazało 24-XI.

    Nie tylko oni - Raiffeisen również, termin spłaty 17 listopada.
    Oczywiście zlecam przelew na piątek 16-go.

    Marek

  • 8. Data: 2007-11-08 15:32:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Slavekk pisze:
    [...]

    > niczego nie skróciło

    Tak, oczywiście masz rację, w innym poście odpowiedziałem, że mille może
    dać dzień spłaty nawet równy dniu generowania wyciągu i będzie w zgodzie
    z własnym regulaminem.

    I też by mnie wkurzało. I zapewne niedługo zagłosuję nogami, akurat na
    tym polu wybór jest duży :)

    > komu przypominasz i dlaczego pozostajesz w sprzecznosci z regulaminem tej
    > karty?
    Ten fragment powinien brzmieć "gdyby w regulaminie był zapis o terminie
    płatności 24 od wyciągu, i gdyby to wypadało w niedzielę to ... itd"
    (A gdzie pozostaję w sprzeczności z regulaminem?)

    > kelner w "Nastrojowej" też nie wie i on też nie musi płacić moich długów

    Tylko, że kelner w "Nastrojowej" nie prowadzi rozliczeń międzybankowych,
    a KIR owszem.
    I jakoś sporo innych banków nie ma problemów z dostosowaniem się do
    pracy KIRu.
    KJ

  • 9. Data: 2007-11-08 19:07:34
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > Tak, oczywiście masz rację, w innym poście odpowiedziałem, że mille
    > może dać dzień spłaty nawet równy dniu generowania wyciągu i będzie

    Nieprawda

    > I też by mnie wkurzało. I zapewne niedługo zagłosuję nogami, akurat
    > na tym polu wybór jest duży :)

    Idz do banku Mithosa...;-)

    > Ten fragment powinien brzmieć "gdyby w regulaminie był zapis o
    > terminie płatności 24 od wyciągu, i gdyby to wypadało w niedzielę to
    > ... itd"
    > (A gdzie pozostaję w sprzeczności z regulaminem?)

    w tym przypomnieniu

    Bank nie ma umowy z KIR o tą kartę tylko z tobą

    > Tylko, że kelner w "Nastrojowej" nie prowadzi rozliczeń
    > międzybankowych, a KIR owszem.

    ale tu chodzi o karte BANKOWĄ a nie "miedzybankową"
    Jeśli masz życzenie używać KIRu do jej obsługi to ty się masz
    dostosować

    > I jakoś sporo innych banków nie ma problemów z dostosowaniem się do
    > pracy KIRu.

    A na czym niby polega to "niedostosowanie"?

    Sławek

  • 10. Data: 2007-11-08 20:48:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2007 20:07:34 +0100,
    napisała:

    > A na czym niby polega to "niedostosowanie"?

    Że terminy spłat (kart, kredytów, itp), są poza dniami pracy KIR-u.
    Tylko tyle i aż tyle.
    Jakoś BZWBK potrafił przesunąć termin spłat. m*banki chyba też ...

    KJ
    "#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.