  • 1. Data: 2006-05-29 08:06:21
    Temat: citisystem czyli szukam nowego banku
    Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl>

    a dlatego szukam nowego banku, bo dla mnie to juz przegiecie (jesli
    chodzi o czas i problem z wykonaniem przelewu)

    mam tam od 4 lat konto i nie narzekalem
    czasami jak cos z allegro sie kupilo, rach ciach, przelew poszedl i po
    sprawie

    a teraz?
    "dla bezpieczenstwa uzytkownikow" czyli doprowadzimy cie do zawalu,
    rozstroju nerwowego i walenia glowa w sciane

    citibank online tylko dla wytrwalych ( i dla tych co maja odcholery
    wolnego czasu)

    wyglada to mniej wiecej tak::

    logujesz sie
    klikasz w menu przelewy

    pierw wpisz odbiore
    potem wroc do menu
    kliknij na aktywuj odbiorce
    potem czekaj ch** wie ile na smsa z kodem (mowia ze 1 minute, ostatnio
    czekalem 8)
    potem wpisz ten kod
    potem przejdz do przelewow
    potem znajdz tego odbiorce na liscie (co jest smieszne, ze mi na liste
    go wpisuje jak tylko raz w zyciu do niego wysylam kase i wiecej nie
    bede, a lista coraz dluzsza...)

    aaa nie, wroc, po wpisaniu kodu wroc do menu i wybierz link aktywuj
    odbiorce

    potem wroc do menu i kliknij na przelewy>przelew do innego uzytkownika
    (czy do innego banku, jakos tak)

    potem znajdz tego odbiorce na liscie (co jest smieszne ze mi na liste go
    wpisuje jak tylko raz w zyciu do niego wysylam kase i wiecej nie bede,
    po praunastu takich akcjach lista robi sie cholernie dluga i nieczytelna)

    potem mozna juz po wybraniu klienta wpisac cene i wyslac (3x
    potwierdzajac rozne pierdoly)

    w czasie czekania na smsa, najlepiej klikac po roznych linkach na tym
    citi online, bo jak nie klika sie przez minute, to cie rozlacza i
    wylogowywuje

    a kto bede chcial tyle trudu sobie zadawac zeby przelac 5 zlotych?
    ja juz nie chce

    i tak jeden przelew jak sie robilo w max 3 minuty, teraz jak w 10-12
    minut sie zrobi to jest dobrze (a przy np. kupnie 5 roznych rzeczy na
    raz na aukcjach, przelewy beda trwaly okolo godziny)

    ktos moze mi polecic jakis bank przystepny cenowo, prowizowo (od online
    0pln za przelewy oczywiscie, i z bankomatow tez;) ), zeby utrzymanie
    konta czy karty nie zabijalo, a do innych rzeczy (typu kredyty czy
    jakies tam niewiem sam co moze byc w banku jeszcze) nie potrzebuje

    oczywiscie z przystepnym interfejsem online

    jeszcze na dodatek miesieczne utrzymanie konta kosztuje 10 zeta
    (utrzymanie, oplata za karte, za citiphon<nawet jak nie kozystasz to i
    tak placisz>), a 10 zeta to chyba... duzo ?

    pozdrawiam serdecznie
    Doslaw

  • 2. Data: 2006-05-29 08:48:02
    Temat: Re: citisystem czyli szukam nowego banku