  • 1. Data: 2006-05-29 06:40:20
    Temat: jaki bank??
    Od: "Krzysiek" <k...@g...pl>

    może ktoś z szanownych grupowiczów szukał ostatnio kredytu namieszkanie i
    pomoże trochę. Otóż chcieliśmy z dziewuchą wziąść kredyt ok. 200 tys, moje
    dochody ok 1300 jej 1500. U mnie umowa o pracęna czas nieokreślony u niej na
    10 lat.
    Proszę o wskazówki w jakich bankach można popytać a które szeroko omijać.
    Acha i penie nie będziemy mieli wkładu własnego.
    Tutaj jeszcze pytanie jak pomocne mogą okazać się w wyborze firmy typu
    EXPANDER?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-29 09:30:52
    Temat: Re: jaki bank??
    Od: "JR" <j...@p...gdynia.pl>

    Krzysiek rzucił na grupę taką wypowiedź:
    Otóż chcieliśmy z
    > dziewuchą wziąść kredyt ok. 200 tys, moje dochody ok 1300
    > jej 1500. U mnie umowa o pracęna czas nieokreślony u niej
    > na 10 lat.

    Z takimi dochodami, taki kredyt? Gratuluję odwagi.

    --
    pozdrawiam
    J.R.

    "Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego
    poziomu, a potem pokona doświadczeniem" - [Nie wiem kto
    wymyślił].

    http://www.streetofrace.com/start.php?p=zarob&user=1
    31492

  • 3. Data: 2006-05-29 09:45:20
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Krzysiek wrote:

> [...]
    > dochody ok 1300 jej 1500. U mnie umowa o pracęna czas nieokreślony u niej na
    > 10 lat. Acha i penie nie będziemy mieli wkładu własnego.

    Na początek odwiedź strony kilku banków, poszukaj kalkulatorów
    kredytowych i sprawdź czy w ogóle dostaniecie taki kredyt (w
    złotówkach), bo na moje oko to jest na granicy waszej zdolności
    kredytowej. Gdyby to było 100-150 tys albo gdyby był wkład własny 20-30%
    to by było dużo lepiej.

    Karol

  • 4. Data: 2006-05-29 11:01:25
    Od: "Robert Sierant" <r...@x...pl>

    no wlasnie, nie pochwaliles sie jaki masz wklad wlasny?

    kupno mieszkania to nie sam kredyt, pamietaj o ubezpieczeniu, notariuszu et
    cetera

    a jak juz sie wprowadzisz to rowniez bedzie potrzeba kilku zlotych na
    "zagospodarowanie"

    dobrym rozwiazaniem jest pojscie do doradcy (expander lub cus podobnego),
    tam Wam uswiadomia na co mozecie liczyc

  • 5. Data: 2006-05-29 11:01:30
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    JR napisał(a):
    > Krzysiek rzucił na grupę taką wypowiedź:
    > Otóż chcieliśmy z
    >
    > Z takimi dochodami, taki kredyt? Gratuluję odwagi.

    Jeśli to są kwoty netto, to czemu nie. Do odważnych świat należy. ;)

    ch.

  • 6. Data: 2006-05-29 15:48:31
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Wegług mnie macie dużo wieksza zdolność.
    Ja jestem zatrudnoiny na umowe zlecenie zarabiam okolo 1800 i otrzymal bym
    kredydt okolo 100tys (BPH, Milenium, Multi Bank). Expander twierdzi (rozmowa
    telefoniczna) ze bym dostal kredyt okolo 180tys ale nie chce powiedziec w
    ktorym banku. Ogolnie nie polecaja talich firm (doldnie nie znaja ofert
    poszczegolnych bakow) lepjiej osobiście latwic, wada troche wjecej latania
    .

  • 7. Data: 2006-05-30 06:02:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Marcin porozsypywal nastepujace haczki:
    >Ogolnie nie polecaja talich firm (doldnie nie znaja ofert
    > poszczegolnych bakow)
    LOL
    Firmy typu Expander jak najbardziej znaja dokladnie oferty
    poszczegolnych bankow (ofkoz tych z ktorymi maja podpisana umowe). Po
    prostu zasada dzialania Expandera polega na tym, ze dostajesz ogolne
    warunki a jesli chcesz szczegoly z nazwa banku to placisz 100zl kaucji
    zwrotnej.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-05-30 20:42:47
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2006-05-30 08:02 badzio napisał(a):
> [...]
    > prostu zasada dzialania Expandera polega na tym, ze dostajesz ogolne
    > warunki a jesli chcesz szczegoly z nazwa banku to placisz 100zl kaucji
    Firmy może znają, ich pracownicy - niekoniecznie.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/