  • 1. Data: 2002-03-18 22:30:21
    Temat: Integrum i NN 4.7x/Linux
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Czy ktoś tego używał? Bo mi notorycznie dzieje się coś takiego:
    W nocy nie mogę podejrzeć przelewów z przyszłą datą.
    Nie mam również historii konta :-(

    KJ

    --
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 2. Data: 2002-03-19 08:31:08
    Temat: Re: Integrum i NN 4.7x/Linux
    Od: s...@i...pl

    Mam wrazenie, ze Netscape to ruchomy cel. W 4.79 i 6.2 rowijane menu nie
    dziala, w 4.73 dziala, ale ma klopoty z czyms innym... Wyglada na to,
    ze z wersji na wersje Netscape robil z JavaScript-em co tylko chcial.
    Moze warto byloby zadzwonic do integrum i dowiedziec sie z jaka wersja
    wszystko dziala. Do niedawna mialem lepsze mniemanie o firmie NS...

  • 3. Data: 2002-03-19 09:05:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    s...@i...pl wrote:

> [...]
    >Moze warto byloby zadzwonic do integrum i dowiedziec sie z jaka wersja
    >wszystko dziala. Do niedawna mialem lepsze mniemanie o firmie NS...

    Eee, to dlaczego taki mbank(który podobno ma sporo JS) działa bez
    problemu ? Zarówno w NN jak i w Mozilli ?

  • 4. Data: 2002-03-19 11:55:40
    Od: s...@i...pl

    Bo interfejs mBanku zostal napisany z ominieciem pokopanych funkcji.
    I nie dziwie sie - jesli zachowanie przegladarki zmienia sie niemalze
    z wersji na wersje, to trudno uzalezniac od tego kod. Co do Integrum -
    najlepiej by bylo, jakby zrobilo to samo - potrafie zyc bez animacji
    na stronie.

  • 5. Data: 2002-03-20 07:44:26
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On Tue, 19 Mar 2002 09:05:10 GMT, Kamil Jońca wrote:

    > Eee, to dlaczego taki mbank(który podobno ma sporo JS) działa bez
    > problemu ? Zarówno w NN jak i w Mozilli ?

    Nie dziala poprawnie z przegladarkami text'owymi, np. lynx-ssl, w3m-ssl

    --|mw|

  • 6. Data: 2002-03-20 07:46:03
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On 18 Mar 2002 22:30:21 GMT, Kamil Jonca wrote:

    > Czy ktoś tego używał? Bo mi notorycznie dzieje się coś takiego:
    > W nocy nie mogę podejrzeć przelewów z przyszłą datą.
    > Nie mam również historii konta :-(

    Wykorzystaj Mozille, ewentualnie Opere.

    --|mw|

  • 7. Data: 2002-03-20 09:10:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Wyszomierski wrote:

    >Wykorzystaj Mozille, ewentualnie Opere.
    Którą Mozillę?
    Bo 0.9.8 nie działa :-(
    KJ

  • 8. Data: 2002-03-20 11:53:17
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On Wed, 20 Mar 2002 09:10:34 GMT, Kamil Jońca wrote:

    > Którą Mozillę?
    > Bo 0.9.8 nie działa :-(

    dpkg -l | grep mozilla
    ii mozilla 0.9.9-1 Mozilla Web Browser - dummy package

    Moze ta wersja.

    --|mw|

  • 9. Data: 2002-03-24 12:15:14
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    W artykule <a778vs$ss9$1@news.tpi.pl> s...@i...pl napisa?(a):
    > Bo interfejs mBanku zostal napisany z ominieciem pokopanych funkcji.
    Czy moglbys wytlumaczyc co to za funkcje ?

    --|mw|