    From: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ciagle klopoty z konkursem multi - co radzicie
    Date: Mon, 4 Nov 2002 13:04:20 +0100

    Wzialem udzial w konkursie w multibanku (tam gdzie zyja kolibry).
    Nazbieralem punkty i wybralem sobie dwie nagrody. Niestety w obu przypadkach
    dostalem nie to co zamowilem! Mial byc aparat olympuc c-220 - przyslali
    HP620 powolujac sie na pkt w regulaminie ze moga przyslac inny o tej samej
    wartosci. Wg mnie wartosc HP jest o jakies 200pln nizsza ale ok -
    przelknalem to, niech im bedzie HP. Ale z druga nagroda to mnie dzisiaj
    rozlozyli na lopatki!! Miala byc kurtka w rozmiaze S w kolorze zielonym
    (przy zamawianiu nagrody pytali sie jaki ma byc rozmiar i kolor - wybralem
    to z dostepnej palety). Dostalem kurtke czerwona Lke. Zlozylem reklamacje -
    przez 2 tygodnie zero odzewu, wiec dzisiaj sam do niech zadzwonilem i
    operatorka po konsultacjach stwierdzila, ze kurtki mi nie wymienia bo kurtek
    juz nie maj ai koniec!
    Normalnie cisnienie wzroslo mi dwukrotnie - przeciez to hamstwo!

    Prosze o rade co mam teraz zrobic - skladac jeszcze raz reklamacje? gdzie
    zlozyc ta reklamacje? czy arbiter bankowy bedzie dobrym adresem? moe ktos
    podac namiary? (dodam ze kurtka jest wartosci okolo 600-650zl)

    pzdr

    matjaw