  • 1. Data: 2002-10-14 07:00:53
    Temat: a co to jest eHIPO w mBanku ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    chyba jeszcze o tym nie słyszałem ...

    "mPLAN to wygodny i szczegółowy bilans wszystkich relacji łączących Klienta
    z mBankiem: rachunków, lokat terminowych i kredytów.
    W ciągu kilku miesięcy mPLAN zostanie udostępniony wszystkim Klientom
    mBanku. Obecnie funkcjonalność mPLAN dostępna jest jedynie dla posiadaczy
    eHIPO - kredytu hipotecznego w mBanku. eHIPO, dzięki uwzględnieniu przy
    obliczaniu odsetek od kredytu środków zdeponowanych przez Klienta w mBanku,
    umożliwia realne obniżenie kosztów związanych z zadłużeniem."

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-10-14 08:13:16
    Temat: Re: a co to jest eHIPO w mBanku ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:aodu5m$1jg$1@news.onet.pl...
    > To podobna rzecz do Planow Finansowych w Multibanku.

    to sobie wyobraziłem .. ale gdzie o tym jest napisane w mBanku ?:))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-10-14 08:13:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

  • 4. Data: 2002-10-14 08:17:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > to sobie wyobraziłem .. ale gdzie o tym jest napisane w mBanku ?:))

    W wywiadzie S. Lachowskiego w Gazecie Bankowej na ten przyklad :)
    Na samej stronie jeszcze nie ma.

  • 5. Data: 2002-10-14 13:52:59
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Piotr Orzechowski wrote:

    [...]

    > mBanku. Obecnie funkcjonalność mPLAN dostępna jest jedynie dla posiadaczy
    > eHIPO - kredytu hipotecznego w mBanku.

    [...]

    To w mBanku jes mozliwosc wziecia kredytu hipotecznego?
    Od kiedy? Ktos zna jakies szczegoly?

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 6. Data: 2002-10-14 14:07:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    >To w mBanku jes mozliwosc wziecia kredytu >hipotecznego?
    >Od kiedy? Ktos zna jakies szczegoly?

    Bedzie - juz niedlugo :)

  • 7. Data: 2002-10-14 17:12:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Bedzie - juz niedlugo :)

    Expander wie wiecej ;P

    Za kilka tygodniu, być może już w połowie listopada, w ofercie mBanku
    dostępne będą kredyty hipoteczne - zapowiada Szymon Midera, rzecznik
    wirtualnego banku.
    Informacja o nowym produkcie pojawiła się już w części
    transakcyjnej mBanku (jego nazwa to eHipo). MBank zamierza pójść w ślady
    MultiBanku i zaoferować klientom tzw. mPlan, czyli "bilans wszystkich
    relacji łączących klienta z bankiem : rachunków, lokat terminowych i
    kredytów". Początkowo mPlan będzie dostępny tylko dla osób, które zaciągną
    kredyt hipoteczny, a po kilku miesiącach już dla wszystkich.

    Istotą kredytu hipotecznego mBanku, podobnie jak tego
    oferowanego przez MultiBank, ma być bilansowanie odsetek. Dzięki temu nie
    zapłacimy ani grosza podatku. Spłaty kredytu mają być bowiem dokonywane na
    to samo konto, na które co miesiąc przelewamy pensję. W ten sposób każda
    wpłata zmniejsza saldo zadłużenia i jednocześnie odsetki zarobione są w
    całości "zjadane" przez odsetki należne bankowi. Ze szkodą dla budżetu
    państwa...

    Przypomnijmy, że plany finansowe MultiBanku są już dostępne w
    oddziałach Expandera. Za pośrednictwo nie pobieramy od klientów żadnych
    prowizji. Pomoc doradcy także jest zupełnie darmowa

    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/information/
    default.jsp?BV_SessionID
    =@@@@1722590817.1034615384@@@@&BV_EngineID=cccdadcgh
    gekgkmcfnjcgikdhffdgoi.0
    &type=last&contentOID=1074621486

  • 8. Data: 2002-10-14 18:15:24
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Expander wie wiecej ;P

    Jakie tam wiecej - przepisali z wywiadu + lookneli na Multibank :)