    From: "TT" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: burdel w PKO SA czy CKiCz
    Date: Mon, 14 Oct 2002 11:25:00 +0200
    Sender: n...@p...onet.pl@62.233.191.19

    4 sierpnia zglosilem zaginiecie karty Maestro
    Po okolo 7 dniach mialem nowa
    Zas polecony z pinem do karty przyszedl do mnie dzis czyli
    po 71 dniach
    Zarowno koperta z karta jak i pinem byla zaadresowana
    na wlasciwa ulice ale bez podania nr mieszkania
    List polecony z karta doszedl , list z PIN-em juz nie

    Wyjasnialem w trakcie oczekiwania na pin te sprawe
    2-u krotnie w moim oddziale (o telefonach do nich juz nie wspomne)

    Okazalo sie ze w oddziale maja moj pelny adres czyli z nr lokalu
    zas w Centrum kart i czekow tylko nr ulicy
    Ja juz to wiedzialem 18 sierpnia po wizycie w moim oddziale
    tak to zostalo ustalone na lini PKO SA z CKiCz.
    55 dni poznej czyli dzis otrzymalem wreszcie PIN
    Tylko do cholery znow adres na kopercie jest nie pelny (czyli bez nr lokalu)
    i ten PIN mam tylko dzieki uprzejmosci pani listonosz

    PS
    za 2 lata gdy minie termin waznosci tej karty bede mial znow problem
    no chyba ze zmienie bank

    TT