  • 11. Data: 2003-02-06 08:07:20
    Temat: Re: [bphpbk] grrr....!
    Od: j...@p...onet.pl

    > Właśnie przed chwilą do nich dzwoniłem. Po około 15 minutach oczekiwania na
    > infolinii, Pan uprzejmie mnie poinformował, że wczoraj mieli awarię serwera,
    > została usunięta ale dzisiaj mają takie przeciążenie, że system sprawia
    > wrażenie jakby nie działał. Polecił spróbować popołudniu :)))
    > Zastanawia mnie tylko fakt, czemu nie wysłali maila do wszystkich
    > użytkowników, że mają jakieś problemy.
    już to widzę jaki podnosi się krzyk że bphpbk zapycha pocztą łącza, o ile
    wszystko zostało dobrze opisane mają ok. 300 tyś. kont w sezamach.
    było by wesoło.

    > Miłego oczekiwania
    > Jarek
    >
    > --

    pozdro
    piotr

  • 12. Data: 2003-02-06 10:48:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > już to widzę jaki podnosi się krzyk że bphpbk zapycha pocztą łącza, o ile
    > wszystko zostało dobrze opisane mają ok. 300 tyś. kont w sezamach.
    > było by wesoło.
    ?? 300 tys?
    Niech taki mail ma 5KB
    to daje raptem 600KB co wysłania przez bank. Różnej maści mailingi mają
    kilka razy więcej.
    KJ

  • 13. Data: 2003-02-06 10:53:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    j...@p...onet.pl wrote:
    [...]

    > już to widzę jaki podnosi się krzyk że bphpbk zapycha pocztą łącza, o ile
    > wszystko zostało dobrze opisane mają ok. 300 tyś. kont w sezamach.
    > było by wesoło.

    Wróć nie wiem jak liczyłem w poprzednim poście
    300 tys * 5KB =1500 KB
    Ale i tak jest to mniej niż wysyła się reklamówek.
    Że nie wspomne o fakcie że aplikacja do sezama którą trzeba raz na jakiś
    czas ciągnąć waży +-300KB
    Tak więc pracujący tam i czytający listę :-) mogliby się faktycznie nad
    tym zastanowić....

    KJ

  • 14. Data: 2003-02-06 11:37:26
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Wróć nie wiem jak liczyłem w poprzednim poście
    > 300 tys * 5KB =1500 KB
    300 tys * 5KB = 300 k * 5 kB = 1500 _M_B <> 1500 KB
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 15. Data: 2003-02-06 12:02:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    > Kamil Jońca napisał(a):
    [...]

    > 300 tys * 5KB = 300 k * 5 kB = 1500 _M_B <> 1500 KB
    Uuups. Jaka plama :-(
    KJ