eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankibojkot banków (mBanku) dyskusyjnie › bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!newsga
    te.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: bojkot banków (mBanku) dyskusyjnie
    Date: 2 Feb 2002 19:48:09 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 40
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1012675689 9158 192.168.240.245 (2 Feb 2002 18:48:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Feb 2002 18:48:09 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 217.96.190.157, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:159799
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć,
    jak wiecie jestem emocjonalnie 'on mBank side' dlatego b. rzadko zabieram głos
    na grupie.
    Chciałabym napisać teraz, że mnie bardzo dziwi cały bojkot mBanku, dlaczego:

    1. jak handlobank (citi) robił rzecz naprawdę karygodną, bo nie niekorzystną
    dla klientów, ale kłamliwą, podłą i bezczelną (twierdził, że wszystko działa,
    jak nie działało nic!) to nie było żadnych nawoływań do bojkotu
    tylko ostrożne rady typu "jak zamykać konto" itp.
    To jest elitarność grupy, myślałam
    2. jak mBank zmienił taryfę, koncepcję (ba, nawet jeszcze nie zmienił, tylko
    zaczął informować, że być może zmieni) to od razu bojkot, bo nas zdradził, bo
    nam się nie opłaca, pokażemy mu siłe Internautów

    A ja myślę tak:
    mBank, lepszy czy gorszy, może całkiem nienajlepszy dla niektórych, jest
    jedynym bankiem, który, chociażby w słowach, ale zawsze, deklaruje chęć
    współpracy szczególnie z Internautami, że bierze ich głos pod uwagę, wiele
    swych zmian "podpiera" konsultacjami np. na swoim forum
    Niech to będzie nawet w 100% marketing, OK
    Ale jakby (załóżmy) bojkot sprawił mBankowi klopoty to wiecie co będzie w
    podręcznikach marketingu dla bankowców:
    NIGDY nie staraj się byc bankiem zorientowanym na klientów internetowych, bo
    skończysz jak mBank
    Czy naprawdę chcemy/chcecie, aby banki były zawsze tylko uniwersalnymi
    marmurami, że tak dążycie do pogrzebania rękami (a właściwie kliknięciami)
    Internautów pierwszego banku, który (przynajmniej w deklaracjach) uznaje nas
    (Internautów) za partnerów w biznesie?
    To typowo (chciałam napisać 'polskie', ale jestem przeciw narodowym
    stereotypom) to typowo ludzkie:
    najbardziej krzywdzić i gryźć partnerów, a na bogatą karawanę z ośrodkiem
    informatycznym w Singapurze tylko poszczekać, nieśmiało i patrzeć, jak nasze
    szczekanie jest ignorowane
    Pozdrawiam,
    a może głupio napisałam?
    Elqa


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1