  • Data: 2017-05-13 15:09:23
    Temat: błędne pliki Visy dla transakcji z 9 maja
    Od: MarekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Coś cicho o tym w sieci, ale jako że osobiście tego doświadczyłem (na kartach
    mBanku), to mogę dać znać, że Visa porozsyłała (przynajmniej do mBanku) błędne pliki
    z podwójnie porozliczanymi niektórymi transakcjami. Konkretnie u mnie na 5 transakcji
    bankomatowych z tego dnia, 4 zostały rozliczone podwójnie, a jedna pojedynczo. Tak
    więc chwilowo jestem do tyłu na 16k i zobaczymy ile to potrwa. :)

    Ogólnie to moja pierwsza próba wysłania postu z jakiegoś śmieciowego interfejsu
    google i ciekawe czy to w ogóle się uda...