  • Data: 2017-05-13 22:29:51
    Temat: Re: błędne pliki Visy dla transakcji z 9 maja
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 13 maja 2017 22:06:49 UTC+2 użytkownik MarcinF napisał:

    > Żeby wypłacić stówkę w dwudziestkach.

    A po kiego takie kombinacje?
    Ze stówki resztę wydadzą w sklepie jakby co.
    Ja tam sie cieszę jak bankomat wysoki nminał da zamiast kilkanaście dwudziestek np. W
    portfelu luźniej dzięki temu.
    Bez sensu wg mnie te 20zł w bankomatach
    Potrzebuję gótówki, fatyga do bankomatu to nie będe 20 zł wypłacał.
    ale widocznie zapotrzebowanie jest skoro takie nominały do bankomatów pakują to i nie
    krytykuje.