  • 1. Data: 2002-08-02 15:12:34
    Temat: błedne dane przy wpłacie na konto
    Od: "Master2003" <m...@w...pl>

    wpłacam pieniądze na czyjeś konto podaje dobry nr konta lecz błedne
    pozostałe dane (zupełnie inne imie i nazwisko), czy pieniadze wpłyną na
    konto?
    jesli nie to co sie stanie z wpłaconą kwotą(wpłata nie przelew)?

  • 2. Data: 2002-08-02 15:15:08
    Temat: Re: błedne dane przy wpłacie na konto
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    powinna wrócić do banku nadawcy

  • 3. Data: 2002-08-02 15:27:07
    Od: "Master2003" <m...@w...pl>

    > powinna wrócić do banku nadawcy

    czyli pieniadze przepadaja na rzecz banku? czy tez bank/poczta zwróca mi
    je(zapewne za dodatkowa opłatą)?

  • 4. Data: 2002-08-02 15:33:07
    Od: <p...@p...onet.pl>

    >Powinny wrócić na twoje konto. Miałam podobną sytuację i bez żadnych opłat i
    formalności znalazły sie z powrotem na moim koncie z adnotacją "zwrot" albo cos
    podobnego.

  • 5. Data: 2002-08-02 15:48:56
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Master2003 wrote:

    > wpłacam pieniądze na czyjeś konto podaje dobry nr konta lecz błedne
    > pozostałe dane (zupełnie inne imie i nazwisko), czy pieniadze wpłyną na
    > konto?

    w wiekszosci przypadkow tak

    > jesli nie to co sie stanie z wpłaconą kwotą(wpłata nie przelew)?

    wroca na rachunek z ktorego wyszly

  • 6. Data: 2002-08-02 15:53:55
    Od: "Master2003" <m...@w...pl>

    > formalności znalazły sie z powrotem na moim koncie z adnotacją "zwrot"
    albo cos
    > podobnego.
    raczej nie wrócą bo to nie był przelew lecz _wpłata na konto_

  • 7. Data: 2002-08-02 15:54:57
    Od: "Master2003" <m...@w...pl>

    > w wiekszosci przypadkow tak

    > wroca na rachunek z ktorego wyszly

    czyli na konto Banku Pocztowego, a nie moj :) ???

  • 8. Data: 2002-08-02 17:13:28
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    powinni cię poszukać a jak się nie da to będą czekać aż odbiorca kasy albo
    nadawca przyjdą z reklamacją że pieniądze nie dotarły

  • 9. Data: 2002-08-02 17:32:13
    Od: r...@p...onet.pl (Robert)

    Czesc!

    >czyli na konto Banku Pocztowego, a nie moj :) ???

    mialem podobny problem - kumpel wplacal kase na Poczcie no i nie wpisal
    prawidlowych danych (wpisal inne nazwisko niz moje) - no i po 3 tygodniach,
    moze po 4 dostal zwrot kasy, bo dane sie nie zgadzaly.

    pozdrawiam i szybkiego zwrotu :)

  • 10. Data: 2002-08-02 18:49:35
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > konto?
    > jesli nie to co sie stanie z wpłaconą kwotą(wpłata nie przelew)?

    Kwota XXzl zostanie wplacona na podany numer konta.
    Dane odbiorcy sa malo wazne, a liczy sie numer konta, chyba ze zlozysz
    reklamacje to moze cos wskurasz.
    W normalnych warunkach przelew zostanie zrealizowany.

    Osobiscie jeszcze nie slyszalem o przypadkach cofniecia przelewu z powodu
    innych danych odbiorcy. Natomiast kilkukrotnie slyszalem o pomylkach numeru
    konta i wynikajacych z tego problemach ale nie wiem jaki owe sprawy mialy
    final tzn. czy klient odzyskal pieniadze, czy je stracil, bo pomylil numer.