  • 11. Data: 2002-08-02 20:23:33
    Temat: Re: błedne dane przy wpłacie na konto
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    BUCKS wrote in news:aiek7q$2ed$1@news2.tpi.pl:

    > Kwota XXzl zostanie wplacona na podany numer konta.
    > Dane odbiorcy sa malo wazne, a liczy sie numer konta, chyba ze
    > zlozysz reklamacje to moze cos wskurasz.
    > W normalnych warunkach przelew zostanie zrealizowany.
    > Osobiscie jeszcze nie slyszalem o przypadkach cofniecia przelewu z
    > powodu innych danych odbiorcy.

    Mało słyszałeś. :>

    > [...] ale nie wiem [...]

    To bardzo ważne stwierdzenie. ;>

    Tak btw, jest jakaś "lista" banków które przyjmują eliksiry bez
    sprawdzania danych ?

    --
    empeg

    {3EC73A59-8A2F-4A80-874D-769E73AD4448}

  • 12. Data: 2002-08-02 23:34:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak btw, jest jakaś "lista" banków które przyjmują eliksiry bez
    > sprawdzania danych ?

    Jesli robisz to przez Intenrnt - to chyba zaden nie sprawdza ;)
    wpisuje sobie rozne dziwne rzeczy w polu odbiorcy (sam do siebie z roznyc
    bankow wysylam) i zawsze dochodza ;)

  • 13. Data: 2002-08-03 09:13:53
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Mało słyszałeś. :>

    > To bardzo ważne stwierdzenie. ;>

    Mowilem o przypadkach zlecenia przelewu i jego wykonania, a co jest dalej w
    przypadku Twojej reklamacji po wykonaniu przelewu to juz inna bajka.

    > Tak btw, jest jakaś "lista" banków które przyjmują eliksiry bez
    > sprawdzania danych ?

    Wykonywalem przelewy sam do siebie oraz do "obcych" i mimo podania
    fikcyjnych danych odbiorcy przelewy zawsze zostaly wykonane. Nie
    sprawdzalem, co by bylo gdybym zareklamowal taka transakcje, czy kase
    odzyskalbym bez problemow, czy musialbym o nia walczyc.

    Pomijajac wszelkie krazace opinie na ten temat, najlepszym sposobem jest
    sprawdzanie numeru konta nawet 3 razy przed ostatecznym zatwierdzeniem
    przelewu. Poki co, w ciagu ostatnich kilku lat, ani razu nie pomylilem
    numeru konta i nie mam zamiaru tego zmieniac ;-)

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-08-03 12:35:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl> writes:

    > Tak btw, jest jakaś "lista" banków które przyjmują eliksiry bez
    > sprawdzania danych ?

    Wiele bankow nie sprawdza. Zdaje sie ze do 1000 zl moga tak robic,
    a takich przelewow jest znakomita wiekszosc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 15. Data: 2002-08-06 16:28:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 3 Aug 2002 01:34:14 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >Jesli robisz to przez Intenrnt - to chyba zaden nie sprawdza ;)

    A co ma kanal zlecania przelewu do sprawdzania nazwy odbiorcy?
    Jak przelew przychodzi do obcego banku to przeciez nie wie on jakim
    kanalem byl zlecony.

    >wpisuje sobie rozne dziwne rzeczy w polu odbiorcy (sam do siebie z roznyc
    >bankow wysylam) i zawsze dochodza ;)

    Lukas sprawdza.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653