  • 1. Data: 2002-08-02 16:30:48
    Temat: BPH Sezam błąd na stronie
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Heyka,

    za zakładce kredyty miałem widoczne rachunki: kredyt hipoteczny i rachunek
    karty kredytkowej a teraz błąd na stronie. Reszta działa OK. Jak jest u Was?

    --
    radar
    GG2458209

  • 2. Data: 2002-08-04 09:53:13
    Temat: Re: BPH Sezam błąd na stronie
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    radar <m...@t...pl> napisał(a):

    > za zakładce kredyty miałem widoczne rachunki: kredyt hipoteczny i rachunek
    > karty kredytkowej a teraz błąd na stronie. Reszta działa OK. Jak jest u Was?

    Kliknij jeszcze raz na tej samej zakładce, a strona powinna wejść bez błędu.
    U mnie też czasami zdarzają się takie przypadki, szczególnie wtedy, gdy jest
    słaby transfer. Ponowne wybranie opcji zazwyczaj pomaga.

    Pozdrawiam
    JarekB

  • 3. Data: 2002-08-05 07:34:47
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:aiiti9$90v$1@news.gazeta.pl...

    Was?
    > Kliknij jeszcze raz na tej samej zakładce, a strona powinna wejść bez
    błędu.

    próbowałem tak, nie pomaga; nawet rano, kiedy transfer jest zabójczy ;)

  • 4. Data: 2002-08-05 11:20:01
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    radar <m...@t...pl> napisał(a):

    > rachunek
    > Was?
    > błędu.
    >
    > próbowałem tak, nie pomaga; nawet rano, kiedy transfer jest zabójczy ;)

    U mnie działa OK. Może napisz o problemie do e...@b...pl ?

    JarekB

  • 5. Data: 2002-08-05 12:12:06
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ailn11$sfq$1@news.gazeta.pl...

    > U mnie działa OK. Może napisz o problemie do e...@b...pl ?

    pisałem, żadnych konkretów w odpowiedzi
    ale dobrze, że działa sprawdzę jeszcze gdzie indziej

  • 6. Data: 2002-08-05 17:17:32
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > pisałem, żadnych konkretów w odpowiedzi
    > ale dobrze, że działa sprawdzę jeszcze gdzie indziej

    może usunięcie plików tymczasowych pomoże

    gren

  • 7. Data: 2002-08-06 11:06:21
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > może usunięcie plików tymczasowych pomoże

    niepomogło, ale to ciekawe, bo identyczny objaw mam w domu i w pracy (2x
    IE5.5)

  • 8. Data: 2002-08-06 11:51:12
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    radar <m...@t...pl> napisał(a):

    > niepomogło, ale to ciekawe, bo identyczny objaw mam w domu i w pracy (2x
    > IE5.5)

    Ja używam IE6.0

    JarekB

  • 9. Data: 2002-08-06 12:02:41
    Od: "Jarosław Badurek" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    radar <m...@t...pl> napisał(a):

    > niepomogło, ale to ciekawe, bo identyczny objaw mam w domu i w pracy (2x
    > IE5.5)

    Kolejny pomysł.
    Jeśli wchodzisz przez https://e-bank.bph.pl/bph/portal/starts.nsf,
    to może przez https://e-bank2.bphpbk.pl/bph/portal/starts.nsf się uda.