  • 1. Data: 2002-05-20 09:58:04
    Temat: Electron w mBank?
    Od: "Pawel Nowak" <p...@p...onet.pl>

    Czy moge sie ubiegac o karte w mBanku jeszcze przed wyslaniem im podpisanej
    umowy
    (Zagubil mi sie dowod osobisty i czekam na wyrobienie)?
    Acha i jak to jest z wspolwlascicielami? Oboje dostaja karty?
    Czy naprawde nikt nie jest w stanie udzielic mi odpowiedzi?
    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2002-05-20 10:08:31
    Temat: Re: Electron w mBank?
    Od: "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem>

    > Acha i jak to jest z wspolwlascicielami? Oboje dostaja karty?

    Tak, bezpłatnie.
    --
    Tomal

  • 3. Data: 2002-05-20 12:47:48
    Temat: Odp: Electron w mBank?
    Od: "krzysiek" <k...@i...pl>

    Użytkownik Pawel Nowak <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:acahc2$7a1$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Acha i jak to jest z wspolwlascicielami? Oboje dostaja karty?
    > Czy naprawde nikt nie jest w stanie udzielic mi odpowiedzi?
    mozesz się ubiegac o karte tylko Ci dopóki nie wpłacisz srodków na konto
    i nie odeslesz im umowy nie uaktywnią ci karty. Wspólposiadacz rachunku tez
    otrzymuje karte ale odpłatnie 15 zł

  • 4. Data: 2002-05-20 13:03:59
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    0801 3mbank

  • 5. Data: 2002-05-20 15:23:00
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    krzysiek <k...@i...pl> pisze:

    > konto i nie odeslesz im umowy nie uaktywnią ci karty. Wspólposiadacz
    > rachunku tez otrzymuje karte ale odpłatnie 15 zł

    Nieprawda, bezpłatnie. 15 zł to pełnomocnik.

  • 6. Data: 2002-05-20 21:25:12
    Temat: Re: Odp: Electron w mBank?
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 May 2002 14:47:48 +0200, "krzysiek" <k...@i...pl>

    > . Wspólposiadacz rachunku tez otrzymuje karte ale odpłatnie 15 zł

    A który, bo jest ich dwóch; i dlaczego Ten ? :-))

    Odpłatna VE (15 zł) jest dla pełnomocnika.

    BAH

  • 7. Data: 2002-05-20 23:34:37
    Od: "krzysiek" <k...@i...pl>

    Użytkownik krzysiek <k...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:acarai$rbh$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

> [...]
    nto
    > i nie odeslesz im umowy nie uaktywnią ci karty. Wspólposiadacz rachunku
    SORY POMYŁKA NIE WSPÓLPOSIADACZ TYLKO PEŁNOMOCNIK :-)