  • 1. Data: 2018-02-23 09:31:41
    Temat: bgzoptima porażka -zamykam konto
    Od: koziołek M. <j...@g...com>

    Odebrałem telefon żony, okazało się ze dzwonią z bgzoptima. Odpowiedziałem żony nie
    ma i długo nie będzie. Po rozmowie żona chce sie zalogowac na konto, a konto jest
    zablokowane ;(.
    Dzwoni zęby odblokować konto, ale okazuje się ze musi jechać osobiście do oddziału (
    100 KM) I TYKO TAM KONTO MOŻE ODBLOKOWAĆ .
    Takie konto nie jest mi potrzebne. Jutro jadę 100 km i zamykam 2 konta.

  • 2. Data: 2018-02-23 10:00:54
    Temat: Re: bgzoptima porażka -zamykam konto
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jutro sobota, otwarte mają?
    Ale reklamacji na ten numer im nie daruj.

  • 3. Data: 2018-02-23 10:04:02
    Od: b...@o...pl

    Dziwne, że do Oddziału.
    Mnie swego czasu nie chcieli obsłuży w Oddziale BGŻ (jeszcze przed połączeniem z BNP
    Paribas) tłumacząc, że 'Optima to oddział internetowy nieobsługiwany naziemnie'.

    Konta w Optimie można zamykać z poziomu systemu transakcyjnego tu blokada to
    uniemożliwa, można tak tylko zrobić w niezablokowanym.

    Rok temu Optima prowadziła promocję otwarcia tam konta jednoczesnym przelewem 100
    tys. zł na wysokooprocentowaną lokatę. Wniosek żony został przyjęty, przelała ona 100
    tys. na wskazany rachunek, dopiero po przelewie wniosek został odrzucony mailem, a
    100 tys. wpadło gdzieś w kosmos na 3 dni. Nikt się nie skontaktował, współczuję żonie
    tamtego stresu. Od tej pory omija BGŻ szerokim łukiem.

  • 4. Data: 2018-02-23 11:03:02
    Od: p...@g...com

    W tej chwili rzeczywiscie Optima niczym nie zaskakuje. Slabe lokaty, konto 1,5-2,5%
    nie wyroznia sie jakos szczegolnie na tle ofert innych bankow. Brak pomyslow czy
    dostali juz dostatecznie duzo pieniedzy?

  • 5. Data: 2018-02-23 13:34:59
    Od: koziołek M. <j...@g...com>

    Jestem po rozmowie nawet z kierownikami infolini.
    Powodem zablokowania konta jest -
    odebranie telefonu przez osobę która nie jest posiadaczem rachunku która
    poinformowała ze żony nie ma i dłużej nie będzie. Ale cyrk ;)
    Całe szczęście , że kasy na gwałt nie potrzebuje. Teraz na pociąg z przesiadka do
    banku szybciutko i będzie git.Odblokowanie konta tylko w oddziale.
    Ale kabaret.

  • 6. Data: 2018-02-23 14:09:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dasz rady odblokować konto żony?
    Albo je zamknąć?
    Chyba że razem jedziecie.
    Ale za taki numer ja bym nie darował - może rację mieli w tym, że jakieś podejrzenie
    skradzenia telefonu było i powinni zablokować operacje wymagające telefonu - ale żeby
    wszystko to już kretyństwo.
    Nie mam optimy więc nie wiem, może tam do logowania też potrzebny SMS (można tak
    sobie kazać chyba np. w wbk)?
    A żeby zrobić przelew na konto powiązane - bo tylko na takie podobno można - to
    potrzeba SMS czy nie?

  • 7. Data: 2018-02-23 14:10:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "koziołek M." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Całe szczęście , że kasy na gwałt nie potrzebuje. Teraz na pociąg z
    >przesiadka do banku szybciutko i będzie git.Odblokowanie konta tylko

    To moze nie odblokowywac, tylko wyslac listem wypowiedzenie ...

    J.

  • 8. Data: 2018-02-23 14:30:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > A żeby zrobić przelew na konto powiązane - bo tylko na takie podobno można - to
    potrzeba SMS czy nie?

    Potrzeba.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2018-02-23 14:39:17
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-02-23 o 13:34, koziołek M. pisze:
> [...]
    banku szybciutko i będzie git.Odblokowanie konta tylko w oddziale.

    Zaciekawiło mnie na tyle, że sam zadzwoniłem na infolinię Optimy.
    Zapewnili mnie, że taki powód zablokowania konta jest niemożliwy. Skoro
    był telefon od obsługi banku, to nie był on w celach towarzyskich.
    Powodem mógł być tylko niepokój związany z przelewem gdyż bank dba o
    finanse klientów. Telefonicznie zapewne chcieli sprawdzić, czy nie
    doszło do włamania na konto. I w takim przypadku odblokować można w
    najbliższym oddziale, chodzi o potwierdzenie tożsamości. Nie trzeba
    jechać 100km, wystarczy najbliższy oddział. Adres do uzgodnienia przez
    infolinię.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 10. Data: 2018-02-23 17:09:11
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Nie mam optimy więc nie wiem, może tam do logowania też potrzebny SMS (można tak
    sobie kazać chyba np. w wbk)?

    Kiedyś był potrzebny, od jakiegoś czasu już nie jest (tak przynajmniej
    ja mam).
    Do przelewu potrzeba, ale to juz zostało powiedziane.
    P.G.