  • 11. Data: 2018-02-23 17:18:00
    Temat: Re: bgzoptima porażka -zamykam konto
    Od: koziołek M. <j...@g...com>

    Rozmowa z infolinia i ich kierownikiem wygląda tak jak byś rozmawiał z automatem,
    takie procedury i już( jak w szatni w filmie Mis). Zagrożeń ze ktoś się włamał na
    konto nikt nie ma, sprawdzili autoryzowali jest ok. Zresztą z optimy kasę przelewać
    możesz tylko na swoje konto powiązane. Ja sobie na temat banku wyrobiłem już zdanie
    nienajlepsze. Teraz nowe konto wyrobie w banku który jest blisko.
    I tak pękła moja internetowa bańka.

  • 12. Data: 2018-02-27 03:00:44
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/23/2018 3:04 AM, b...@o...pl wrote:
    > Konta w Optimie można zamykać z poziomu systemu transakcyjnego

    Konta sie nie zamyka tylko wypowiada sie umowę o prowadzenie rachunku.
    Mozna listem zwykłym można poleconym....