  • 1. Data: 2018-02-17 16:27:32
    Temat: wyplaty z bankomatow
    Od: mich <d...@g...com>

    witam
    ostatnio chcialem wyplacic 5 tys z bankomatu - roznych probowalem(mam
    konto w eurobank) wyplacilo 2,5 tys bo tyle wybralem(chcialem na 2 raty)
    drugi raz pisze operacja nie mozliwa czy cos takiego. limit mam powyzej
    2,5 wiec dlaczego tak jest ? z eurobank nie odpisuja ...

  • 2. Data: 2018-02-17 16:34:40
    Temat: Re: wyplaty z bankomatow
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-02-18 o 16:27, mich pisze:
> [...]
    > drugi raz pisze operacja nie mozliwa czy cos takiego. limit mam powyzej
    > 2,5 wiec dlaczego tak jest ? z eurobank nie odpisuja ...

    Może masz limit dzienny.

  • 3. Data: 2018-02-17 16:45:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mich <d...@g...com> writes:

    > witam
    > ostatnio chcialem wyplacic 5 tys z bankomatu - roznych probowalem(mam
    > konto w eurobank) wyplacilo 2,5 tys bo tyle wybralem(chcialem na 2

    Strzelam w limit samego bankomatu typu 3k (szerokość szczeliny wydającej
    pieniądze)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Who's scruffy-looking?

  • 4. Data: 2018-02-17 17:18:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17-02-18 o 16:45, Kamil Jońca pisze:

    > Strzelam w limit samego bankomatu typu 3k (szerokość szczeliny wydającej
    > pieniądze)

    To czemu by ni pozwolił drugi raz 2,5 tyś. wypłacić?

  • 5. Data: 2018-02-17 17:27:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> writes:

    > To czemu by ni pozwolił drugi raz 2,5 tyś. wypłacić?
    A faktycznie. No to pewnie jakiś limit dzienny.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Mr and Mrs PED, can I borrow 26.7% of the RAYON TEXTILE production of

  • 6. Data: 2018-02-18 21:56:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Kamil Jońca pisze tak:

    > Strzelam w limit samego bankomatu typu 3k (szerokość szczeliny
    > wydającej pieniądze)

    te pińcet nowe to lata w obiegu dla maluczkich
    czy tylko w neseserach u aferzystów?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.