  • 1. Data: 2018-02-21 13:01:10
    Temat: banka bitcoinowa
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Sprawdzi sie? :
    https://stooq.pl/n/?f=1220427&search=bitcoina

    Wydaje mi sie ze nie, ze ta kule gowna mozna jeszcze duzo wyzej wepchnac ;)
    Do wydymania jest 6mld ludzi. Dla takich goldamanow jpmorganow czy innych
    szulerow to istna zyla zlota. Moga pompowac na maksa bez obaw ze jakis organ
    nadzoru finansowego sie przyczepi. I dlatego nie odpuszcza tak szybko imho
    :)

    Pzdr

  • 2. Data: 2018-02-21 22:14:59
    Temat: Re: banka bitcoinowa
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/21/2018 6:01 AM, miumiu wrote:
> [...]
    > nadzoru finansowego sie przyczepi. I dlatego nie odpuszcza tak szybko imho

    Bitcon od innych funduszy rozni sie tym, ze mozna przez niego wyprac
    dowolną ilość kasy i ślad po tym nie zostanie.,
    Jeszcze długo bedzie a rynku. Jak nie on to inna cryptowaluta stworzona
    do pralni.

  • 3. Data: 2018-02-21 23:51:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-02-18 o 22:14, witek pisze:

> [...]
    > dowolną ilość kasy i ślad po tym nie zostanie.,
    > Jeszcze długo bedzie a rynku. Jak nie on to inna cryptowaluta stworzona

    BitCoin od lat między innymi do pralnia kasy służył. Dokąd obracała tym
    niewielka grupa osób, to nikt się nie przejmował. Problemem stał się,
    gdy zbyt wiele osób zaczęło pompować w ten system kasę. A wartość BC
    jest wprost proporcjonalna do ilości pieniędzy - normalnych - które w
    system zostają wpompowane.

    Opowieści o wolności, anonimowości i tego typu dyrdymały - moim zdaniem
    są tylko po to,by ludzi przyciągnąć. Walizka pełna dolarów nie jest
    szczególnie mniej anonimowa.

  • 4. Data: 2018-02-22 14:40:39
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/21/2018 4:51 PM, Robert Tomasik wrote:
    > Opowieści o wolności, anonimowości i tego typu dyrdymały - moim zdaniem
    > są tylko po to,by ludzi przyciągnąć.

    to doczytaj o konstrukcji bitcoina

    Walizka pełna dolarów nie jest
    > szczególnie mniej anonimowa.

    Ale trudniejsza w przewiezieniu.
    Po za tym w walizce naprawde niewiele się miesci.

  • 5. Data: 2018-02-22 18:13:55
    Od: xbartx <x...@b...net>

    > Opowieści o wolności, anonimowości i tego typu dyrdymały - moim zdaniem
    > są tylko po to,by ludzi przyciągnąć.

    Czas nadrobić braki w wiedzy.

    Xenocide

  • 6. Data: 2018-02-22 20:12:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-02-18 o 18:13, xbartx pisze:

    > Czas nadrobić braki w wiedzy.

    W kresie wolności, anonimowości czy marketingu?