  • 1. Data: 2015-02-16 23:10:35
    Temat: konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym
    Od: n...@p...pl

    szukam konta osobistego które ma być darmowe
    w obsłudze i to bezwarunkowo (brak opłat za
    konto za debetówkę i za przelewy w internecie)

    przyznaję sie uczciwie że nie mam czasu ślęczeć
    nad regulaminami taryfami zliczać ile wydałem
    którą kartą itd. chcę po prostu aby bank mnie
    nie skubał i żeby nie zmienił warunków za parę
    miesięcy.

    Dlatego moją uwagę przykuła nazwa nowej oferty
    banku pocztowego "zawsze darmowe"...

    pytanko do tutejszych expertów:

    czy nowa oferta Pocztowego pod nazwą "zawsze
    darmowe" jest wg was warta uwagi?
    czy zawiera jakies haczyki albo pułapki?

  • 2. Data: 2015-02-17 09:18:36
    Temat: Re: konto "zawsze darmowe" w banku pocztowym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.02.2015 23:10, n...@p...pl pisze:

> [...]
    >
    > czy nowa oferta Pocztowego pod nazwą "zawsze
    > darmowe" jest wg was warta uwagi?
    > czy zawiera jakies haczyki albo pułapki?

    Od "banku" pocztowego trzymaj się z daleka - to oszuści. Mi w przysłanej
    umowie podmienili dyskretnie rodzaj konta na takie, z którego przelewy
    kosztują 10zł - a o jego cenie system internetowy informuje dopiero PO
    jego zgłoszeniu POMIMO braku środków na przelew + taką prowizję i BEZ
    możliwości anulowania mimo złożenia zlecenia po ostatniej sesji wychodzącej.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 3. Data: 2015-02-17 10:04:02
    Od: b...@o...pl

    W dniu poniedziałek, 16 lutego 2015 23:10:37 UTC+1 użytkownik n...@p...pl
    napisał:
> [...]
    > nad regulaminami taryfami zliczać ile wydałem
    > którą kartą itd. chcę po prostu aby bank mnie
    > nie skubał i żeby nie zmienił warunków za parę

    Ilość kont osobistych tzw. bezwarunkowych, gdzie nie są stawiane jakieś
    wymogi by znieść opłatę za konto (np. limit płatności kartą, minimalne
    wpływy itp.) jest niewielka. Na dziś pozostały tylko: Meritum Bank, T-Mobile
    i Bank Smart (ponadto mBank ale tylko w ograniczonej wersji mobilnej
    dla nowych klientów).
    To ostatni Mohikanie i w związku ze spadkiem dochodów w bankach, nie wiadomo
    czy także one nie wprowadzą za parę miesięcy jakichś wymogów i opłat.
    Tego nikt Ci nie zagwarantuje.

  • 4. Data: 2015-02-17 10:34:41
    Od: n...@p...pl

    > Ilość kont osobistych tzw. bezwarunkowych (...) jest niewielka.

    i właśnie dlatego tak kusząca jest nazwa "zawsze darmowe"

    bank pisze na www o gwarancji ale nie dotarłem (może słabo szukałem)
    do żadnego dokumentu który to gwarantowałby - nie ma żadnego np.
    regulaminu promocji ani specjalnego regulaminu tej konkretnej oferty

    dlatego zastanawiam się na ile wiarygodna jest ta gwarancja

  • 5. Data: 2015-02-17 10:37:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 Feb 2015 14:10:35 -0800 (PST), n...@p...pl
    napisał(a):

    > czy nowa oferta Pocztowego pod nazwą "zawsze
    > darmowe" jest wg was warta uwagi?
    > czy zawiera jakies haczyki albo pułapki?

    Nie znam banku pocztowego a nie występuje w rankingach, odsyłam do ich
    regulaminu :) Poleciłbym za to DBnet, zalety to darmowe wszytkie
    bankomaty w kraju i świecie a jedyna regularna opłata to 5 zł za kartę
    jeśli nie zrobisz zakupów na co najmniej 200 zł miesięcznie, co typowemu
    użytkownikowi nie powinno sprawić kłopotów.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 6. Data: 2015-02-17 10:43:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    napisał(a):

> [...]

    jeśli nie zrobisz zakupów na co najmniej 200 zł miesięcznie, co typowemu
    użytkownikowi nie powinno sprawić kłopotów.

    PS. tu masz tabelę opłat:
    http://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa_oplat/#ta
    bs=0

  • 7. Data: 2015-02-17 12:26:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości
> [...]
    >jeśli nie zrobisz zakupów na co najmniej 200 zł miesięcznie, co
    >typowemu
    >użytkownikowi nie powinno sprawić kłopotów.

    Deutsche Bank ? kolezanka klnie na to maksymalnie, ale ma jakies inne
    konto.
    Nie potrafia dojsc do ladu z opoznieniami, z prezentacja obciazen na
    karcie, nigdy nie wie ile ma splacic ...

    J.

  • 8. Data: 2015-02-17 13:23:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2015 12:26:17 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > konto.
    > Nie potrafia dojsc do ladu z opoznieniami, z prezentacja obciazen na
    > karcie, nigdy nie wie ile ma splacic ...

    Jakaś mało rozgarnięta. Używam ja i żona od lat (od kiedy mBank
    wprowadził opłaty za przelewy) i nie narzekam. DBank też święty nie jest
    i to czy owo mógłbym wygarnąć (odejście od kart TAN na rzecz SMS-ów,
    niepodziewane wprowadzenie opłat na koncie Smart, chyba podniesienie
    minimalnej kwoty zakupów na kartę) ale jak na razie nie widzę
    alternatywy.

  • 9. Data: 2015-02-17 13:40:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jakaś mało rozgarnięta. Używam ja i żona od lat (od kiedy mBank
    >wprowadził opłaty za przelewy) i nie narzekam.

    Moze uzywa inaczej niz Ty - np nie ma nadmiaru gotowki i musi pilnie
    uwazac na terminy i kwoty splat.

    >DBank też święty nie jest
    >i to czy owo mógłbym wygarnąć (odejście od kart TAN na rzecz SMS-ów,

    To akurat powszechne we wszystkich bankach.
    Pasuja im te SMS ... widac najtansze :-)

    >niepodziewane wprowadzenie opłat na koncie Smart, chyba podniesienie
    >minimalnej kwoty zakupów na kartę) ale jak na razie nie widzę
    >alternatywy.

    W zakresie podstawowej obslugi ? Na pewno jest alternatywa :-)

    J.

  • 10. Data: 2015-02-17 14:43:27
    Od: b...@o...pl

    W dniu wtorek, 17 lutego 2015 10:34:42 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:

> [...]
    > regulaminu promocji ani specjalnego regulaminu tej konkretnej oferty
    >
    > dlatego zastanawiam się na ile wiarygodna jest ta gwarancja

    Samo konto pocztowe jest bezpłatne choć nie spełnia ono ogólnie rozumianej
    bezwarunkowości bowiem ma warunek: karta do tego konta wymaga wykręcenia
    min. 300 zł miesięcznie by nie płacić za nią 5 zł. Dla wielu klientów nie
    jest to jednak nadmierny wymóg. Obsługa przez net nie wymaga innych opłat.
    Dobra dostępność darmowego okienka kasowego do ewentualnych wpłat albo
    wypłat gotówki (placówki pocztowe). Wypłaty z bankomatów PKO BP, BZ WBK
    oraz sieci Planet Cash bezpłatne, z innych bankomatów - 5 zł od każdej
    wypłaty.
    Gwarancja niezmienności opłaty za prowadzenie konta jest zapisana tylko
    w pkt. 1.2 TOiP więc nie musi być ona wieczysta. Ale zmiana zasad wymaga
    zawiadomienia klienta na 2 miesiące naprzód, więc w razie czego można się
    ewakuować.