  • 1. Data: 2015-02-16 23:16:23
    Temat: bezwarunkowo bezpłatne konto osobiste w millenium banku
    Od: n...@p...pl

    kiedyś millenium oferował "konto internetowe", obecnie już nie otwiera takich kont
    dla nowych klientów. Czy obecnie millenium oferuje jakiś rachunek osobisty bezpłatny
    bez obowiązku zapewnienia wpływów w określonej wysokości? (kwestia karty i opłat za
    kartę w przypadku akurat tego banku nie ma dla mnie znaczenia)

  • 2. Data: 2015-02-17 20:24:19
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    W dniu 2015-02-16 o 23:16, n...@p...pl pisze:
> [...]
    kartę w przypadku akurat tego banku nie ma dla mnie znaczenia)

    Brak takiego konta na dzień dzisiejszy.

  • 3. Data: 2015-02-17 20:59:29
    Od: n...@p...pl

    a czy można założyć w banku millenium konto oszczędnościowe bez osobistego?

  • 4. Data: 2015-02-17 21:41:27
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2015-02-17 o 20:59, n...@p...pl pisze:
    > a czy można założyć w banku millenium konto oszczędnościowe bez osobistego?

    dobre pytanie, miałem ror i KO, tylko nie pamiętam które zamknąłem
    pierwsze...

    jeżeli ror tzn. że byłaby taka opcja

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2015-02-17 22:06:57
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2015-02-17 o 20:59, n...@p...pl pisze:
    > a czy można założyć w banku millenium konto oszczędnościowe bez osobistego?

    nie, KO jest powiązane z ROR. Tam nawet nie da się zrobić przelewu na
    KO, odbijają takie przelewy - KO można zasilić tylko z ROR.

  • 6. Data: 2015-02-23 13:20:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 1...@g...co

[...]

    Bank poszedł [sobie?] z Duchem Czasu [nie wiem, która część jest imieniem
    a która -- nazwiskiem] i dodaje [zgłodniałym bliźnim] soczyste owoce. :)

    http://livesmarter.pl/200-zl-za-otwarcie-konta-360/
    http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/bank-millenniu
    m-1/56646897?zanpid=2004915245382441984&CID=PL_AFF_6
    6_10_1_1&utm_source=znx&utm_medium=afl&utm_campaign=
    1574159&utm_content=aff_1&nlp=yes
    http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/bank-millenniu
    m-1/56646897

    BLIKu chyba można dokonać ściennie.

    : (kwestia karty i opłat za kartę w przypadku akurat tego banku nie ma
    : dla mnie znaczenia)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-03-06 12:12:57

    Konto "techniczne"?

    -----

  • 8. Data: 2015-03-06 13:45:49
    Od: n...@p...pl

    a jak "zakłada się" takie "konto techniczne" w banku millenium?

  • 9. Data: 2015-03-07 08:57:57

    fundusz (j.u.) + konto techniczne?

    -----