  • 11. Data: 2008-05-06 05:43:32
    Temat: Re: bezpłatny (0800xxxxxx) numer telefonu do Polbanku
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 5 May 2008 19:55:37 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >0. Aha. W takim razie usprawiedliwiam Cię. Idź w pokoju. ;)
    >1. Do 0800xxxxxx możesz dzwonić z VoIPa. skoro masz komputer.
    > Ja dzwonię z Tlenofonu.
    W takim razie rozbuduje swoja wypowiedz bo pojawiaja sie w watku rozne
    propozycje wg ktorych moge dzwonic *za darmo* na 0800. Np *wykupienie*
    (za darmo?) karty orange lub konta VoIP :) A ja nie mam i nie chce
    kupowac juz nic wiecej ponad to co mam. Tym samym nie moge dzwonic za
    darmo na 0800.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 12. Data: 2008-05-06 05:55:55
    Od: Pete <n...@n...com>

    WAM pisze:
> [...]
    > (za darmo?) karty orange lub konta VoIP :) A ja nie mam i nie chce
    > kupowac juz nic wiecej ponad to co mam. Tym samym nie moge dzwonic za

    A wspomniany automat na ulicy? Nie musisz kupować i już go masz :-P

    --
    Pete

  • 13. Data: 2008-05-06 09:01:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" c...@4...com

    > W takim razie rozbuduje swoja wypowiedz bo pojawiaja sie w watku rozne
    > propozycje wg ktorych moge dzwonic *za darmo* na 0800. Np *wykupienie*
    > (za darmo?) karty orange lub konta VoIP :)

    Starter (jak już napisałem) kosztuje 5 złotych, ale z VoIPa
    (jak już napisałem) możesz dzwonić za darmo na 0800xxxxxx. :)

    Być może jednak musiałbyś kupić jakieś słuchawki z mikrofonem.

    > A ja nie mam i nie chce kupowac juz nic wiecej ponad to co mam.
    > Tym samym nie moge dzwonic za darmo na 0800.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2008-05-06 10:52:56
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 6 May 2008 11:01:15 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Starter (jak już napisałem) kosztuje 5 złotych, ale z VoIPa
    >(jak już napisałem) możesz dzwonić za darmo na 0800xxxxxx. :)
    No dobra, ciagne watek dalej ;)
    To co zrobic dokladnie trzeba by dzwonic na 0800 z VoIPa i jakiego
    VoIPa, gdzie trzeba zalozyc konto i jakie i ile wplacic na start? Nic?

    >Być może jednak musiałbyś kupić jakieś słuchawki z mikrofonem.
    Mam :D

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 15. Data: 2008-05-06 12:10:23
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "WAM" d...@4...com

    > No dobra, ciagne watek dalej ;)
    > To co zrobic dokladnie trzeba by dzwonic na 0800 z VoIPa i jakiego
    > VoIPa, gdzie trzeba zalozyc konto i jakie i ile wplacic na start? Nic?

    Można nic nie wpłacać, ale można także wpłacić (dowolnie dużo) na moje konto. ;)
    Pierwszego rozwiązania Ci nie polecam, bo liczę od zera. ;)

    Potrzebny by Ci był jakiś program do naśladowania telefonu. Można
    takowe programy ściągnąć za freko z sieci. Ja ich ściągnąłem sporo
    i nawet z nich korzystałem. Niestety nie mam w komputerze głośnika,
    więc z dodzwanieniem się do mnie były trudności.

    Nie tylko możesz dzwonić w ten sposób na 0800xxxxxx, ale także
    na normalne numery, jako że operatorzy lubią dawać kilka minut
    do testowania. :) Bywa i tak, że owe testy można ciągnąć w tak
    zwaną nieskończoność.

    Ja akurat kupiłem bramkę do Tlenofonu za 99 złotych, choć
    komputer mam praktycznie stale włączony. Na 0800xxxxxx mogę
    dzwonić do woli za freeko, do mnie można dzwonić (nie płacę
    abonamentu) natomiast dzwonienie na numery 0801xxxxxx jest
    kosztowne i koszt takiegoż zależy od numeru.

    > Mam :D

    W stopce podaję dwa swoje numery VoIPowe, z tym że tylko do jednego
    podłączony jest telefon. :) Drugi (a raczej zerowy) numer mógłbym
    odstąpić zaprzyjaźnionej sąsiadce lub zaprzyjaźnionemu sąsiadowi. ;)

    Są stosowne grupy dyskusyjne (na przykład alt.pl.voip) o VoIPach, jest
    literatura i jest cała masa operatorów. Ogólnie to tania i dobra zabawka.
    Na dodatek mając w komórce numer stacjonarny, na który możesz dzwonić za
    freeko, możesz z tejże komórki zadzwonić poprzez stosowny numer VoIPowy
    tak, jakbyś rozmawiał z VoIPa bezpośrednio, czyli tyle byś płacił za
    połączenia z komórki, ile byś płacił dzwoniąc bezpośrednio z VoIPa.
    Możesz też sobie postawić stacjonarny ,,telefon wirtualny''
    z przekierowywaniem rozmów na komórkę. :)

    Dzwonienie w ramach tego samego operatora VoIPa są zazwyczaj/zawsze za darmo.

    -=-

    Aby zachować numer bezpłatny (dwa otrzymałem wraz z bramką) musze odebrać
    w ciągu 90 dni co najmniej 10 minut spoza Tlenofonu, ale jak na razie radzę
    sobie ;) bez odbierania, jako że nie jestem molestowany przez żaden bank. ;)
    Jakość jest co najmniej bardzo dobra -- niczego nie można zarzucić Tlenofonowi,
    poza (?oczywiście?) tym, że nie przynosi do łóżka śniadania... Jak jest z innymi
    operatorami -- nie wiem, ale ponoć też nie przynoszą... Jakość obsługi w porównaniu
    z jakością obsługi w TP SA jest co najmniej bardzo dobra. :)

    --
    ____
    |____| m@il: eneuel@@gmail.com

  • 16. Data: 2008-05-06 16:04:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 6 May 2008 14:10:23 +0200, "Eneuel Leszek"

    >Można nic nie wpłacać, ale można także wpłacić (dowolnie dużo) na moje konto. ;)
    >Pierwszego rozwiązania Ci nie polecam, bo liczę od zera. ;)
    [...]
    >Ja akurat kupiłem bramkę do Tlenofonu za 99 złotych,
    To w dalszym ciagu nie jest rozwiazanie darmowe.
    Czekam na jakies darmowe.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info

  • 17. Data: 2008-05-06 21:15:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" i...@4...com

    > To w dalszym ciagu nie jest rozwiazanie darmowe.
    > Czekam na jakies darmowe.

    A czytałeś cały post?

    --