  • 1. Data: 2007-08-07 19:10:04
    Temat: bezpieczne logowanie pod Linuxem do konta bankowego
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy ktoś z Szanownych Grupowiczów korzysta może z Mandrivy+ przegladarki
    Mozilla?Chodzi o kwestie zabezpieczeń przy logowaniu się na stronach
    dostępu do kont banków internetowych, mianowicie pod Windowsem zawsze
    pojawiała się "żółta kłodeczka"na stronie logowania, czy też powinna się
    ona pojawiać pod Linuxem?

    Pozdrawiam
    <M>

  • 2. Data: 2007-08-07 19:18:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 21:10:04 +0200,
    osoba podpisana: Michał <n...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Witam,
    > czy ktoś z Szanownych Grupowiczów korzysta może z Mandrivy+ przegladarki
    > Mozilla?Chodzi o kwestie zabezpieczeń przy logowaniu się na stronach

    Nie z Mandrivy tylko z Debiana i, w tej chwli, z Firefoksa, ale poza tym
    się zgadza.

    > dostępu do kont banków internetowych, mianowicie pod Windowsem zawsze
    > pojawiała się "żółta kłodeczka"na stronie logowania, czy też powinna się
    > ona pojawiać pod Linuxem?

    Zastanów się co ta "kłódeczka" oznacza. Wtedy odpowiedź powinna być
    prosta.

    KJ

    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 3. Data: 2007-08-07 19:21:31
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Dnia Tue, 07 Aug 2007 21:10:04 +0200,

    > Zastanów się co ta "kłódeczka" oznacza. Wtedy odpowiedź powinna być
    > prosta.

    Wiem, co oznacza"kłódeczka".Na chwilę bieżącą jej nie mam- wykonałem
    aktualizację systemu,ale przedtem gdy korzystałem z zakrojonej wersji
    Mandrivy,poprostu widniała,dlatego też moje pytanie z tym zwiazane.

    Pozdrawiam
    <M>

  • 4. Data: 2007-08-07 19:27:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Aug 2007 21:21:31 +0200,
    napisała:

    > Wiem, co oznacza"kłódeczka".Na chwilę bieżącą jej nie mam- wykonałem
    > aktualizację systemu,ale przedtem gdy korzystałem z zakrojonej wersji
    > Mandrivy,poprostu widniała,dlatego też moje pytanie z tym zwiazane.

    8-O ? Może wrzucic gdzieś print screen ? (Moze byc na priv)
    Oczywiście zrestarowałeś Mozillę po upgrade ?
    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 5. Data: 2007-08-07 19:27:31
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Dnia Tue, 07 Aug 2007 21:21:31 +0200,

    > 8-O ? Może wrzucic gdzieś print screen ? (Moze byc na priv)
    > Oczywiście zrestarowałeś Mozillę po upgrade ?
    > KJ

    Tak, był restarcik.Niby wszystko jest ok.,ale ta jedna kwestia nie daje mi
    spokoju....

    <M>

  • 6. Data: 2007-08-07 23:11:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał wrote:

    > dostępu do kont banków internetowych, mianowicie pod Windowsem zawsze
    > pojawiała się "żółta kłodeczka"na stronie logowania, czy też powinna się
    > ona pojawiać pod Linuxem?

    Zasadniczo to kwestia przeglądarki, a nie systemu. Sprawdź kompletność
    instalacji i konfigurację przeglądarki.

  • 7. Data: 2007-08-08 07:38:54
    Od: roman k <K...@a...pl>

> [...]
    > dostępu do kont banków internetowych, mianowicie pod Windowsem zawsze
    > pojawiała się "żółta kłodeczka"na stronie logowania, czy też powinna się

    Zamiast kłódeczki wszystkie kodowane strony są wyróżnione
    żółtym kolorem adresu. Korzystam na co dzień i łączę się z
    różnymi bankami (również zagranicznymi) i jeszcze nigdy nie
    miałem problemu. Odpukać :) Tylko w co się odpukuje w
    internecie?

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 8. Data: 2007-08-08 08:49:43
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Michał pisze:
> [...]
    > dostępu do kont banków internetowych, mianowicie pod Windowsem zawsze
    > pojawiała się "żółta kłodeczka"na stronie logowania, czy też powinna się

    W moim Firefoksie ta kłódeczka jest szara. ;>

    ch.

  • 9. Data: 2007-08-09 20:22:44
    Od: Maciej Maciejewski <m...@g...com>

    On 8 Sie, 10:49, LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> wrote:
    > Michał pisze:
    >
    > W moim Firefoksie ta kłódeczka jest szara. ;>

    W moim też, i na dodatek mam żółty pasek adresu, na końcu paska adresu
    mam kłódeczkę, jak i na pasku statusa (na dole)
    no i oczywiście adres zaczuna się od https://...

    --
    Maciej

  • 10. Data: 2007-08-09 20:58:25
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 22:22
    (autor Maciej Maciejewski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1...@z...googlegroups.co
    m>):

    > W moim też, i na dodatek mam żółty pasek adresu, na końcu paska adresu
    > mam kłódeczkę, jak i na pasku statusa (na dole)
    > no i oczywiście adres zaczuna się od https://...

    No i oczywiście wiesz, że wszystko to se możesz w buty wsadzić, bo istnieje
    1001 metod oszukania przeglądarki albo usera? I należy stosować jeszcze
    inne zabezpieczenia.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/