  • 1. Data: 2002-12-15 18:27:02
    Temat: bankomaty w Egipcie
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    Witam,
    jeszcze raz na temat Egiptu: z tego co wyczytałem o pobycie tam, to za
    niektóre rzeczy trzeba płacic w USD (jakieś np. wycieczki do różnych
    miejsc). No i mam pytanie: czy tam są bankomaty, które wypłacają $$ czy też
    trzeba tam zawieźć gotowiznę? A może da sie wypłacić w bankach na VE ale czy
    się opłaca? Konkretnie mam na myśli Hurgadę, która z tego co słyszałem jest
    po prostu wioską na pustyni - czy są tam banki itp???

    Zbig

  • 2. Data: 2002-12-15 21:19:52
    Temat: Re: bankomaty w Egipcie
    Od: "111" <c...@c...waw.pl>

    Banków w Hurgadzie nie widziałam, lepiej mieć gotówkę, można też płacić
    kartą, ale nie wszędzie jest mile widziana.

    Użytkownik Zbiggy <zbiggy@p*.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atihhq$ljr$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-12-16 08:36:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "111"

    > Banków w Hurgadzie nie widziałam, lepiej mieć gotówkę, można też płacić
    > kartą, ale nie wszędzie jest mile widziana.

    banki w Hurghadzie są, w ich oddzialiku banku Panstwowego wyplacalem wypukla
    Visą ale tylko funty egipski. Caly oddzialik to pokój z jednym urzędnikiem
    ;-)
    Oczywiscie $ nie wyplacisz a funtow wywozic nie wolno - trzeba wydac

    Bankomat w Hurghadzie tez jest ale ani mnie ani tym niemcom i szwedom
    ktorych widzialem nic nie wyplacil

    Ja bylem z Vingiem i dodatkowe wycieczki platne na miejscu oplacilem bez
    problemu kartą VC - rezydent Vinga ołówkiem odcisnął ją na pokwitowaniu Visa
    i nie bylo problemu - potem tylko jak na zestawieniu operacji zobaczylem ze
    zaplacilem tą kartą w Szwecji (bedac w Egipcie) to lekko spanikowalem - nie
    przyszlo mi do glowy ze wyslali ten papierek do Szwecji
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-12-16 10:35:22
    Od: " jba2" <j...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@W...pl> napisał(a):
> [...]
    > zaplacilem tą kartą w Szwecji (bedac w Egipcie) to lekko spanikowalem - nie
    > przyszlo mi do glowy ze wyslali ten papierek do Szwecji

    W okolicach Kairu płaciłem w sklepie wypukłą VC. Po odbiciu danych z karty na
    kwicie sprzedawca wpisłał kwotę w USD.
    Transakcja została rozliczona poprawnie i bardzo szybko.

  • 5. Data: 2002-12-16 13:55:46
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > po prostu wioską na pustyni - czy są tam banki itp???

    Bankomaty są i działają - VE bez problemów, ale tylko funty egipskie,
    opłacalność raczej kiepska. Najlepiej wziąć ze sobą $ i wymieniać w
    kantorach - mają wyższe kursy niż banki.
    pzdr
    Kate

  • 6. Data: 2002-12-16 15:50:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ja bylem z Vingiem i dodatkowe wycieczki platne na miejscu oplacilem bez
    > problemu kartą VC - rezydent Vinga ołówkiem odcisnął ją na pokwitowaniu

    To chyba u nich normalne - uzywaja tez do odcisniecja np drewnianej galki
    ktora zluzy za numerek przy kluczach hotelowych ;)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-12-16 19:26:00
    Od: q...@p...onet.pl

> [...]
    > się opłaca? Konkretnie mam na myśli Hurgadę, która z tego co słyszałem jest
    > po prostu wioską na pustyni - czy są tam banki itp???

    Wymieniałem wnim dolce na funty egipskie.
    Mają lepszy kurs wymiany niż w hotelu.