  • 1. Data: 2002-12-15 11:44:38
    Temat: Lukas i ap. Elixim - ktokolwiek widział ....
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    Cześć,
    kiedy miało sie odbyć losownie aparatów w promocji e-pro Lukasa? Wydaje mi
    się że gdzieś w połowie grudnia?
    Czy jest już lista nagrodzonych? - pytam niecierpliwie ;))

    Zbig

  • 2. Data: 2002-12-15 12:00:06
    Temat: Re: Lukas i ap. Elixim - ktokolwiek widział ....
    Od: "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

    Użytkownik "Zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy jest już lista nagrodzonych? - pytam niecierpliwie ;))

    hurra odpowiadam sam sobie - wiadomość przychodzi wewnętrzną pocztą, którą
    otrzymała moja żona namówiona na konto specjalnie na tę okoliczność :))

    Zbig