  • 1. Data: 2002-12-15 15:00:20
    Temat: Lukas Bank - przelewy do godz. 11:00
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Pytanie do Zarządu Lukas Bank:
    Dlaczego przelewy złożone po godz. 11:00 są
    realizowane dopiero w następnym dniu roboczym ?
    W wielu innych bankach taką granicą jest godz. 15:00
    lub nawet 16:00.
    Joker

  • 2. Data: 2002-12-16 20:11:13
    Temat: Re: Lukas Bank - przelewy do godz. 11:00
    Od: "Figaro" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dlaczego przelewy złożone po godz. 11:00 są
    > realizowane dopiero w następnym dniu roboczym ?
    > W wielu innych bankach taką granicą jest godz. 15:00

    Na tak jasno postawione pytanie doczekaliśmy się ..............ciszy w
    eterze. Czyżby pytanie było niewygodne ?

    F.

  • 3. Data: 2002-12-16 21:54:47
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Figaro" <e...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na tak jasno postawione pytanie doczekaliśmy się ..............ciszy w
    > eterze. Czyżby pytanie było niewygodne ?
    > F.

    Ja rozumiem, że przedstawiciel Lukas Bank odwiedzający
    tą grupę (jego ślady są widoczne), przekazał pytanie do
    Zarządu i jutro wszyscy przeczytamy odpowiedź.
    Joker

  • 4. Data: 2002-12-17 23:01:36
    Od: "Marcin_" <t...@w...pl>

    > Ja rozumiem, że przedstawiciel Lukas Bank odwiedzający
    > tą grupę (jego ślady są widoczne), przekazał pytanie do
    > Zarządu i jutro wszyscy przeczytamy odpowiedź.
    > Joker

    A moze mapisze takze czemu ich strona z e-kontem tak strasznie slabo
    chodzi. :-)