  • 1. Data: 2002-12-15 13:59:07
    Temat: Ranking prymitywnosci bankow
    Od: w...@p...onet.pl (wieslaw)

    chcialem Was zapytac jakie banki - z tego internetowego koszyka - sa
    najbardziej prymitywne w sensie szybkosci przesylania kasy na konta w
    obcym banku?

    Idealem dla mnie jest Volskwagen, gdzie zapodaje przelew o 15, a o 18
    jest z mBanku

    natomiast totalnym nieporozumieniem jest WBK, gdzie zapodaje przelew
    rano, a dochodzi za trzy dni :-)

    czy ktos ma jakies dane n/t np lukasa, Slaskiego, Nordea i inych
    podobnych (mBank, inteligo pomija bo sa bliskie idalu :-)

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-12-15 14:15:57
    Temat: Re: Ranking prymitywnosci bankow
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > natomiast totalnym nieporozumieniem jest WBK, gdzie zapodaje przelew
    > rano, a dochodzi za trzy dni :-)

    No wiesz. Ten bank nie jest prymitywny : 50 groszy masz przelew idacy
    3 dni, 1,5 i przelew dziala jak zwykly eliksir :)

  • 3. Data: 2002-12-15 15:39:40
    Od: "-= KOLiN =-" <k...@p...onet.pl>

    "wieslaw" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > chcialem Was zapytac jakie banki - z tego internetowego koszyka - sa
    > najbardziej prymitywne w sensie szybkosci przesylania kasy na konta w
    > obcym banku?
    Ja korzystam (juz niedlugo bo rezygnuje) z Eurokonto WWW i mialem kilka razy
    spore problemy z nimi. Rekordowy przelew trwal 9 dni !!! O ktorym jakos
    zapomnialem i tak dorobilem sie przekroczenia overdraftu. Planuje zmienic i
    bank na inny (mam nadzije lepszy) i NIKOMU nie polecam PeKaO S.A i ich kont
    !!

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-12-15 17:24:03
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > bank na inny (mam nadzije lepszy) i NIKOMU nie polecam PeKaO S.A i ich kont

    Ja korzystam z KB24 (Kredyt Bank) i ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony.
    Przelewy za darmo, tylko niekiedy muszę kilka minut czekać aby się połączyć. Z
    reguły wysyłam je póżnym wieczorem i dlatego idą pierwszą poranną sesją
    Eliksiru. Tensor1.

  • 5. Data: 2002-12-15 21:34:20
    Od: w...@p...onet.pl (wieslaw)

> [...]
    >reguły wysyłam je póżnym wieczorem i dlatego idą pierwszą poranną sesją
    =====
    tak tak, :-) z wysylaniem nie ma problemow :-)
    pytanie czy te przelewy rownie zszyblko (chpocby w ten sam zien)
    laduja w bankudocelowym?

    jest tak?
    daj znak, bo wlasnie potrzebuje jakiegos jednego szybkiego :-) banku

  • 6. Data: 2002-12-15 22:00:20
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > laduja w bankudocelowym?
    >
    > jest tak?
    > daj znak, bo wlasnie potrzebuje jakiegos jednego szybkiego :-) banku

    Moje docierają. Jednak to nie jest całkowicie zależne od banku wysyłającego ale
    także banku przyjmującego. Bank wysyłający (w tym wypadku Kredyt Bank)
    przekazuje je automatycznie do KIR (trzy razy dziennie). KIR działa z reguły
    niezawodnie. A bank przyjmujący. Z tym może być różnie, np. odbierają tylko
    jedną sesję Eliksiru. Tensor1