  • 1. Data: 2003-12-21 11:26:25
    Temat: bankomat euronetu
    Od: Arti <brytra@.interia.pl>

    czy to normalne zachowanie bankomatu ze najpierw daje pieniadze i
    potwierdzenie a pozniej oddaje karte ostatnio mi sie to zdarzylo i troche
    mnie to zdziwilo

  • 2. Data: 2003-12-21 12:00:04
    Temat: Re: bankomat euronetu
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Arti" <brytra@.interia.pl> wrote in message
    > czy to normalne zachowanie bankomatu ze najpierw daje pieniadze i
    > potwierdzenie a pozniej oddaje karte ostatnio mi sie to zdarzylo i troche
    > mnie to zdziwilo

    Widocznie jakis nowy model, bo do tej pory bylo tak, ze najpierw dawal karte
    potem kase, a na koncu potwierdzenie.
    Ew. mozliwe, ze zmienili oprogramowanie.

    W sumie lepiej jak kase daje po karcie, bo wtedy trudniej o niej zapomniec.
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-12-21 12:47:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Dec 2003 12:26:25 +0100, Arti <brytra@.interia.pl> wrote:

    > czy to normalne zachowanie bankomatu ze najpierw daje pieniadze i
    >potwierdzenie a pozniej oddaje karte ostatnio mi sie to zdarzylo i troche
    >mnie to zdziwilo
    O potwierdzam, ja tez to mialem na poczatku grudnia. Juz myslalem ze
    mi karte dziad zjadl :) A on ja oddal na koncu :D
    Euronet, Warszawa, Marszalkowska (dokladniejszego adresu nie znam),
    ale dla znawcow powiem ze po wyjsciu z Tonic'a trzeba przejsc na druga
    strone i pojsc w prawo - to gdzies tam :D

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-12-21 14:02:59
    Od: Arti <brytra@.interia.pl>

    Dnia Sun, 21 Dec 2003 13:47:14 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> napisał:

> [...]
    > ale dla znawcow powiem ze po wyjsciu z Tonic'a trzeba przejsc na druga
    > strone i pojsc w prawo - to gdzies tam :D

    to chyba trafilismyu na ten sam bankomat :)
    bo wlasnie tam pieniazki pobieralem

  • 5. Data: 2003-12-21 15:49:22
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    odkad pamietam u mnie w Rzeszowie zawsze wszystkie bankomaty euronetu maja
    taką prosedure wypalcania

    pozdr Zeus

  • 6. Data: 2003-12-21 15:53:52
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Arti <brytra@.interia.pl> napisała:

    > to chyba trafilismyu na ten sam bankomat :)
    > bo wlasnie tam pieniazki pobieralem
    Chodzi wmam o ten tuż za placem Konstytucji, po prawej stronie jak się
    idzie w stronę rotundy ?
    Już odchodziłem od bankomatu, bo byłem pewien że mi cham zjadł. Na szczę

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 7. Data: 2003-12-21 19:35:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 21 Dec 2003 16:53:52 +0100, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

    >Chodzi wmam o ten tuż za placem Konstytucji, po prawej stronie jak się
    >idzie w stronę rotundy ?
    Moze to jest pl. Konstytucji, ja wiem tyle ze tam jest KFC :)
    I patrzac od tego placu w strone rotundy to faktycznie po prawej.
    Rok temu w nim tez bralem, to karte oddal na poczatek.

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2003-12-21 21:40:53
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    > to chyba trafilismyu na ten sam bankomat :)
    > bo wlasnie tam pieniazki pobieralem

    Jaki soft?
    Znaczy ekrany - tylko niebieskie [jak kiedyś], czy może już takie
    fajniejsze - ciemny granat z pomarańczową grafiką ?

    To może być dość istotne. Ja obstawiam, że w związku z jakimiś tam
    problemami bankomat miał ten po prostu stary soft - bo wtedy euronety
    faktycznie najpierw wypluwały kasę, później kartę. Zmiana ekranów nastąpiła
    z tą samą zmianą softu, gdy zmieniono sposób wydawania karty i gotówki.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 9. Data: 2003-12-21 22:27:51
    Od: "Marcin" <m...@w...p>

    > czy to normalne zachowanie bankomatu ze najpierw daje pieniadze i
    > potwierdzenie a pozniej oddaje karte ostatnio mi sie to zdarzylo i troche
    > mnie to zdziwilo

    przy okzaji tego watku przypomnialo mi sie jak kiedys ze slaskiego
    wyplacalem kaske i chyba musiala byc najpierw kasa a pozniej karta, gdyż tej
    ostatniej zadowolony z wyplaty zapomnialem. Przypomnialem sobie o sprawie na
    drugi dzien.

    i tu zdziwily mnie dwie rzeczy:
    1. ktos wyjal karte i oddal do oddzialu - mialem wiecej szczescia niz
    rozumu, bo po drodze zakupow nie zrobil
    2. a w oddziale, gdy zapytalem czy ktos nie oddal karty powiedziano mi, ze i
    owszem, ale natychmiast ja zniszczyli. Zastanowilo mnie wtedy dlaczego ja
    zniszczyli, a nie poinformowali mnie o fakcie "pozyskania" mojej karty, byl
    to nawet oddzial w ktorym mialem rachunek.
    Zadowolony z braku strat, ktore mogly byc przeciez spore nie wnikalem juz w
    procedury i zamowilem druga karte. Ale w sumie to ne wiem jak to na prawde
    powinno wygladac i do tej pory nie znajduje odpowiedzi na pytanie dlaczego
    musieli ja przeciac, a nie oddac nietknietą.

    pozrd.
    Marcin

  • 10. Data: 2003-12-21 22:59:24
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Arti napisał:

    > czy to normalne zachowanie bankomatu ze najpierw daje pieniadze i
    > potwierdzenie a pozniej oddaje karte ostatnio mi sie to zdarzylo i
    > troche mnie to zdziwilo

    To w sumie jest ciekawe. O ile dobrze pamietam, to kiedys VISA wymagala,
    by bankomat najpierw oddawal karte, a dopiero pozniej dawal kase.
    Chodzilo o to, ze lepiej stracic kase, niz karte. Bez spelnienia tego
    wymogu VISA nie zgadzala sie na obsluge swoich kart w bankomatach. Ale z
    pewnie im sie odmienilo po zastapieniu kart bankomatowych przez VE. Albo
    ich sila oslabla, po tym jak autoryzacja zajelo sie wiecej firm (wtedy
    to tylko Polcard dzialal i to na zelazkach glownie).

    Bartol