    From: "Marcin" <m...@w...p>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bankomat euronetu
    Date: Sun, 21 Dec 2003 23:27:51 +0100
    Sender: m...@o...pl@cba.multicon.pl

    > czy to normalne zachowanie bankomatu ze najpierw daje pieniadze i
    > potwierdzenie a pozniej oddaje karte ostatnio mi sie to zdarzylo i troche
    > mnie to zdziwilo

    przy okzaji tego watku przypomnialo mi sie jak kiedys ze slaskiego
    wyplacalem kaske i chyba musiala byc najpierw kasa a pozniej karta, gdyż tej
    ostatniej zadowolony z wyplaty zapomnialem. Przypomnialem sobie o sprawie na
    drugi dzien.

    i tu zdziwily mnie dwie rzeczy:
    1. ktos wyjal karte i oddal do oddzialu - mialem wiecej szczescia niz
    rozumu, bo po drodze zakupow nie zrobil
    2. a w oddziale, gdy zapytalem czy ktos nie oddal karty powiedziano mi, ze i
    owszem, ale natychmiast ja zniszczyli. Zastanowilo mnie wtedy dlaczego ja
    zniszczyli, a nie poinformowali mnie o fakcie "pozyskania" mojej karty, byl
    to nawet oddzial w ktorym mialem rachunek.
    Zadowolony z braku strat, ktore mogly byc przeciez spore nie wnikalem juz w
    procedury i zamowilem druga karte. Ale w sumie to ne wiem jak to na prawde
    powinno wygladac i do tej pory nie znajduje odpowiedzi na pytanie dlaczego
    musieli ja przeciac, a nie oddac nietknietą.

    pozrd.
    Marcin