  • 11. Data: 2003-12-21 23:01:18
    Temat: Re: bankomat euronetu
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    news:bs58ft$n1d$1@inews.gazeta.pl...

    > To w sumie jest ciekawe. O ile dobrze pamietam, to kiedys VISA wymagala,
    > by bankomat najpierw oddawal karte, a dopiero pozniej dawal kase.

    A ja znowu słyszałem, że VISA wymagała, żeby bankomaty najpierw wydawały
    kasę, a później kartę. :-)

    PS którejś z naszych teorii trzeba zrobić anulację :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 12. Data: 2003-12-21 23:09:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wojciech Nawara napisał:

    > A ja znowu słyszałem, że VISA wymagała, żeby bankomaty najpierw wydawały
    > kasę, a później kartę. :-)

    Moja wiedza w tej kwestii dotyczy roku 1995. I wtedy byl taki wymog. Moj
    kolega z pokoju pisal aplikacje do bankomatow. Poza tym caly czas
    wiekszosc bankomatow najpierw wydaje karte, wiec jesli visie cos sie
    odmienilo, to niedawno.

    > PS którejś z naszych teorii trzeba zrobić anulację :-)

    No wlasnie. Kiedys Twojej, teraz moze mojej. ;-)

    Bartol

  • 13. Data: 2003-12-22 07:42:39
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    > przy okzaji tego watku przypomnialo mi sie jak kiedys ze slaskiego
    > wyplacalem kaske i chyba musiala byc najpierw kasa a pozniej karta, gdyż
    tej
    > ostatniej zadowolony z wyplaty zapomnialem. Przypomnialem sobie o sprawie
    na
    > drugi dzien.
    Ja mialem cos takiego 2lata temu w Wisle na Sylwka
    ale jak sie zorientowalem poszedlem do BSK - bankomat wciagnal spowrotem
    karte - oddali po okazaniu dowodu i podpisaniu papiera ze odebralem.

    Nie wiem dlaczego Tobie zniszczyli ... moze to jakies nowe procedury ...

    slovek

  • 14. Data: 2003-12-22 09:11:33
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> napisała:

    > Jaki soft?
    > Znaczy ekrany - tylko niebieskie [jak kiedyś], czy może już takie
    > fajniejsze - ciemny granat z pomarańczową grafiką ?
    O ile dobrze pamiętam to stary, ale nie jestem pewien.

    > To może być dość istotne. Ja obstawiam, że w związku z jakimiś tam
    > problemami bankomat miał ten po prostu stary soft - bo wtedy euronety
    > faktycznie najpierw wypluwały kasę, później kartę. Zmiana ekranów nastąpiła
    > z tą samą zmianą softu, gdy zmieniono sposób wydawania karty i gotówki.
    Pierwszy raz (i jak na razie jedyny) zdarzyła mi się ta kolejność, a od
    dość dawna korzystam z bankomatów. Kiedy niby była ta zmiana softu ?

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 15. Data: 2003-12-22 09:17:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości

    > Pierwszy raz (i jak na razie jedyny) zdarzyła mi się ta kolejność, a od
    > dość dawna korzystam z bankomatów. Kiedy niby była ta zmiana softu ?

    Cholera wie. Nie pamiętam. :-)

  • 16. Data: 2003-12-22 09:21:06
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Moze to jest pl. Konstytucji, ja wiem tyle ze tam jest KFC :)
    > I patrzac od tego placu w strone rotundy to faktycznie po prawej.
    > Rok temu w nim tez bralem, to karte oddal na poczatek.

    Jeszcze jest jeden taki "polykajacy" w Wola Parku na pietrze, te na dole sa
    "normalne" ;)

    sq

  • 17. Data: 2003-12-22 17:37:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 22 Dec 2003 10:11:33 +0100, gornik <g...@g...w.pl> wrote:

    >Pierwszy raz (i jak na razie jedyny) zdarzyła mi się ta kolejność,
    Koledze sie tak zdarzylo na Slowacji w 2002 - wowczas niestety odszedl
    a karte wcielo do srodka bankomatu :( Potem byly poszukiwania karty i
    gdy jej sie nie udalo odnalezc - to stwierdzilismy ze to wlasnie tak
    bylo.

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl