  • 1. Data: 2003-12-20 21:12:37
    Temat: !!! PORECZYCIEL run run run away !!!!
    Od: poszukujacy <d...@o...pl>

    ELO...
    Mój znajomy poreczył jakis czas temu kredyt na 10000 zł (poreczycieli bylo w sumie
    3+kredytobiorca)

    Kredytoborca sie wypial i teraz kumpel ma 2 tygodnie na splate kapitalu + odsetki
    !!!!!!80%!!!!!!!! + koszty sadowe = 13000

    Co zrobic zeby kumpel nie musial splacać tego kredytu solidarnie z reszta
    poreczycieli??????? (inf. moj kumpel nie posiada zadnego majatku i zarabia 2000)

    Wiem ze jezeli zarabialby pewna kwote (wlasnie nie pamietam jaka) ktora bylaby nizsza
    niz minimum na \"przezycie\" to nie musialby splacac tego kredytu???
    wtedy wystarczyloby zeby mial zaciagniete kredyty np. gotowkowe albo nawet lepiej
    towarowe (bo wtedy nie zawsze sprawdzaja kredytobiorcy w BIK-u) , ktorych raty
    powodowaly by to, iż pozostajaca kwota miesiecznie na \"przezycie\" po odjeciu rat
    splacanych kredytow, bylaby niewystarczajaca do splacania kredytu zaciagnietego
    przez dupka, ktory ich wykiwał....

    co o tym myslicie ???
    macie moze jakies inne pomysly??

    --