  • 1. Data: 2003-12-21 10:35:54
    Temat: bankowy tytuł egzekucyjny - ile ważny
    Od: "corteez1" <c...@i...pl>

    mam pytanko czy bank posiadając BTE wraz z klauzulą wykonalności nadaną
    przez sąd może go wykorzystać przez dowolny okres - czy też czas ważności
    takiego BTE jest ograniczony (np. ważny 10 lat od wystawienia) ????

    pozdrawiam corteez

  • 2. Data: 2003-12-21 12:04:53
    Temat: Re: bankowy tytuł egzekucyjny - ile ważny
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    corteez1 wrote:

    > mam pytanko czy bank posiadając BTE wraz z klauzulą wykonalności nadaną
    > przez sąd może go wykorzystać przez dowolny okres - czy też czas ważności
    > takiego BTE jest ograniczony (np. ważny 10 lat od wystawienia) ????

    wykorzystywać to chyba może, tylko naraża się na zarzut przedawnienia

    KG