  • 1. Data: 2002-11-07 16:02:28
    Temat: Maksymalny czas realizacji przelewu z BSK do mBanku
    Od: "KitE" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Sprawa wyglada nastepujaco:
    Dyspozycja przelewu (zwyklego) zostala zlozona w BSK w poniedzialek rano.
    Dzis jest czwartek i ... wciaz brak srodkow na koncie w mBanku.
    Moze ktos z Was wie ile to jeszcze moze potrwac?
    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i zycze milego wieczoru.
    KitE

  • 2. Data: 2002-11-07 16:08:32
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "KitE" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moze ktos z Was wie ile to jeszcze moze potrwac?
    > Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i zycze milego wieczoru.

    Do mnie w mBanku z BSK przychodzą najpóźniej następnego dnia.
    Uwaga: Do mBanku można przelewać tylko podając pełne numery rachunków z
    cyframi kontrolnymi.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-11-07 16:12:34
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "KitE" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Ostanio wysłałem w piatek o 14 a w mbanku było dopiero w poniedziałek po 12

  • 4. Data: 2002-11-07 16:38:57
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "maryś" <c...@A...skrzynka.pl> napisał w wiadomości
    > Ostanio wysłałem w piatek o 14 a w mbanku było dopiero w poniedziałek po
    12

    Wszystko OK.
    Nie załapało się na ostatnią sesję Eliksiru w piątek i poszło pierwszą sesją
    w poniedziałek :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-11-07 16:49:40
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

> [...]
    > 12
    >
    > Wszystko OK.
    > Nie załapało się na ostatnią sesję Eliksiru w piątek i poszło pierwszą

    To znaczy ze nie moge liczyc na 100% na ost.sesje
    czy ta rura sie zapycha?

  • 6. Data: 2002-11-07 17:08:06
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "maryś"
    > To znaczy ze nie moge liczyc na 100% na ost.sesje
    > czy ta rura sie zapycha?

    Na 100%, możesz nie liczyć na ostatnią sesję w ING BŚ, bo ten bank nie
    uczestniczy w ostatniej sesji.

    Bogdan

  • 7. Data: 2002-11-08 10:36:45
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    > Użytkownik "Robert Wicik" <R...@o...pl> napisał w wiadomości

    > sesją
    > >
    > To znaczy ze nie moge liczyc na 100% na ost.sesje
    > czy ta rura sie zapycha?

    jak masz Konto Standard to de facto mozesz liczyc tylko na I sesje i
    zlozenie przelewu do 8 rano. Pozniej wyjdzie nastepnego dnia.

    D.

  • 8. Data: 2002-11-08 23:46:51
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > Dzis jest czwartek i ... wciaz brak srodkow na koncie w mBanku.

    No to podam ciekawostke:

    Poniedzialek. Przelew wyslany z PKO BP do banku X, elixirem.
    Piatek pieniazki nie dotarly, wiec poczatek tropienia. W banku X - przelew
    dotarl we wtorek, lecz byl blad (blad w nazwisku). Przelew zostal wyslany we
    wtorek do PKO. W czwartek PKO wyslalo ponownie - sybirem. Nastepny
    poniedzialek - w banku X otrzymali przelew, lecz wciaz z bledem, wiec we
    wtorek odeslali. Kolejny piatek - na r-ku w PKO nadal nic, w banku nic nie
    wiedza, szukaja... Trzeci poniedzialek - pieniazki wroclily na konto...

    Tak wiec w sumie swietnie - przelew sobie gdzies tam byl przez ponad dwa
    tygodnie, oczywiscie o odsetkach nic nie wiadomo...

    I tu mnie zastanawia:

    1. Po co PKO wysylal 2 raz, skoro przelew wrocil z adnotacja ze zle dane?
    2. Dlaczego - skoro przelew wrocil srodki nie pojawily sie z powrotem na
    koncie od razu?
    3. Co by bylo, gdybym z tego tytulu poniosl straty - np. byla by to splata
    kredytu albo np. poniosl bym straty wynikle z braku zaplaty za cos tam?

    Wysylajac przelew z innego banku z bledymi danymi na drogi dzien srodki byly
    z powrotem na koncie i do tego zostalem telefonicznie powiadomiony, ze
    przelew wrocil bo cos jest z nim nie tak...

    Pozdr.,
    Piotr